El diputado y portavoz del Grupo Popular Miguel Tellado acusó en la mañana del miércoles, 23 de abril, en el Parlamento a AGE y al PSOE de “confundir á sociedade e tentar rachar o acordo parlamentario unánime na defensa do sector naval que segue plenamente vixente: esixir con urxencia ao Goberno do Estado carga de traballo para Navantia, oporse a calquera nova reconversión naval, esixir ao Goberno central a eliminación de todas as limitacións á construción civil convencional que pesan sobre a antiga Astano e dotar ao centro de Fene de persoal suficiente para a volta á construción civil”.
Miguel Tellado recalcó que “a postura da actual Xunta de Galicia e do Partido Popular é coñecida por todos: reclamar carga de traballo para os estaleiros da ría de Ferrol, mesmo indo a buscala a México asumindo unha responsabilidade comercial que non lle compete ao Goberno galego”.
Con respecto al compromiso firme con el Naval, el edil ferrolano indicó que “mantivemos e mantemos unha postura firme de defensa do proxecto do dique flotante, para o que é preciso a autorización da Unión Europea para evitar situacións como a acontecida nas limitacións impostas no 2005”.
Así mismo, Tellado señaló que “agardamos que se concrete o máis pronto posible o anuncio efectuado polo ministro de Facenda, Cristóbal Montoro, para a construción dun buque militar en Ferrol para facer fronte á situación de caída de carteira de pedidos”.
“O Partido Popular ten un compromiso firme co sector naval e é un motivo de reivindicación permanente ante o Goberno central e ante a Unión Europea, preocupados polos traballadores que ao longo dos últimos anos se teñen enfrontado á incertidume na que se atopaba un sector maltratado polos socialistas”, señaló el portavoz popular.
De esta forma, Miguel Tellado afirmó que el Partido Socialista “carece de credibilidade para falar cun mínimo rigor do sector naval galego, porque foron os inimigos dos nosos estaleiros e os que traizoaron a un sector naval fundamental para a nosa economía”.
En concreto, recordó que los socialistas mantuvieron en duda los contratos con PEMEX, que supondrán una inversión de más de 600 millones de euros; materializaron la reconversión de 2005, que mandó al desempleo a 1.400 trabajadores directos y otros 2.000 indirectos, al tiempo que prolongaron la vigencia del veto que pesa sobre la antigua Astano hasta finales de 2014; y también de su tentativa de acabar con el sector naval a través del comisario europeo Joaquín Almunia penalizando los astilleros gallegos con tax lease y retrasando la autorización para la construcción del dique flotante.
Menos hablar del pasado, y más dedicarse a preparar el astillero para un «posible» levantamiento….que visto lo visto, es para ponerlo en duda, cosa que estos justificarian de cualquier dicharachera manera.