Ferrol en Común demanda a reactivación da comunicación coa cidadanía por medios telemáticos

Fot.Adán Puentes

Co avance de internet e a disposición practicamente universal do acceso ás novas tecnoloxías, Ferrol en Común utilizou no seu mandato as redes sociais e os grupos de difusión vía móbil para achegar á cidadanía as novas máis relevantes relacionadas coa actividade municipal, toda vez que a inmediatez requirida para certo tipo de informacións non podía ser cuberta polos medios tradicionais e, dando impulso ao desenvolvemento da administración electrónica, que tamén debe abranguer á comunicación administración e administrado.

Así, ás 9230 persoas que seguen a páxina do concello en Facebook, as 5081 que atenden twitter e os milleiros de persoas que seguían actividades culturais ou de turismo en páxinas de redes sociais como a do Teatro Jofre, «están a día de hoxe desatendidas«, afirman dende Ferrol en Común, poñendo como exemplo «o caso da páxina de Facebook oficial do Concello de Ferrol, que leva sen actualizar dende a investidura do actual alcalde«.

A maiores, unha canle en constante crecemento creada polo goberno anterior, o grupo de difusión de Whatsapp, Ferrol + conectado, con preto de 2000 persoas suscritas, «non se volveu actualizar«. Nesta canle, o goberno ofrecía información de toda índole, eventos culturais e deportivos, actos de entidades sociais, actividades desenvoltas por todas as concellerías, tales como obradoiros ou actividades da casa da muller. Facilitábase tamén a apertura de prazos importantes, que evitaba a atención constante ao BOP ou outros diarios oficiais, para posibilitar unha áxil relación coa administración e evitar a preclusión de prazos que puideran prexudicar á veciñanza. Non só iso, se non que tamén se avisaba con celeridade das diferentes alertas de seguridade e servizos, para evitar molestias innecesarias, tales como cortes de auga, de viais por obras ou alertas meteorolóxicas.

Ferrol en Común insta ao actual goberno a recuperar esas canles de comunicación, «recollendo unha demanda cidadá de moitas persoas que nos trasladan esta inquedanza e para acadar unha proximidade acorde cos tempos en que vivimos coa veciñanza de Ferrol«.

Lea también

El martes inauguración del «Rastrillo» de la A. Nuestra Señora del Carmen

La asociación “Nuestra Señora del Carmen” de Ferrol celebrará desde el martes 26 de noviembre, …

2 comentarios

  1. vaia…..co que fixeron en Ferrol ainda se atreven a falar

  2. Home, yo en enero pedí información para poder solicitar un certificado de empadronamiento a través del correo que ponía la web y me respondieron a las 3 semanas que tenía que ir en persona. No es que funcionase todo tan bien.