El alcalde del Concello de Ferrol, Jorge Suárez, manifestó en la mañana de este jueves «o evidente malestar da corporación local pola demanda interposta por Urbaser no xulgado Contencioso Administrativo da cidade por parte da empresa, que é parte do grupo ACS, propiedade de Florentino Pérez, para reclamarlle ao Concello de Ferrol a reposición da taxa de saneamento pola EDAR de Cabo Prioriño».
El rexedor, en declaraciones a los medios a última hora de esta mañana, apuntó que esta demanda -de la que sólo se tiene constancia extraoficial- aun no fue notificada formalmente al consistorio.
El primer edil de la ciudad apuntó que la demanda, aún no notificada formalmente al consistorio, «Trátase de avaliar todos os elementos probatorios que temos para saber se, efectivamente, todo o recadado por esa taxa foi aplicada aos fins que viñan recollidos no feito impositivo e, de non ser así, avaliar a situación cos servizos xurídicos do Concello na procura da mellor solución para os veciños de Ferrol».
En cuanto a los próximos pasos, Suárez indicó que el Gobierno local está pendiente de una reunión con Augas de Galicia «na que agardamos tratar as deficiencias estruturais na construción da EDAR».
«Agardo que se emprendan accións xudiciais conxuntas Xunta/Concello ou ben un acordo amizoso, que sería preferible a un procedemento xudicial, para a reparación da estación depuradora de augas residuais para cando entre en servizo todo o sistema de interceptores da ría», añadió a sus declaraciones el regidor ferrolano.
Va a bandazos, no tiene nada claro y cuando actúa lo hace sin sentido ninguno.
El improvisar, el no estar realmente preparado para su puesto.
Es una lástima pero no es capaz de dar una acertada.