El Concello de Ferrol ha impuesto multas coercitivas a los propietarios de varios de los edificios en estado ruinoso en Ferrol Vello y por los que se adoptó la medida de instalar los vados de seguridad en varias de las vías. « Afortunadamente en tres dos inmobles os propietarios xa iniciaron obras de consolidación e no resto xa se están a adoptar medidas encamiñadas a garantir a seguridade dos cidadáns», añadió la concejala de Urbanismo de la ciudad, la socialista María Fernández Lemos.
Lemos alegó que el Concello impuso este tipo de multas puesto que «os propietarios teñen a obriga de manter en bo estado as súas propiedades». En diciembre de 2015 se notificó una sanción de 2.000 euros por el número 28 de la calle Carme Curuxeiras, señaló la edil socialista, y hay una propuesta firme de 4.000 euros para el número 26. «Ademais, esta propiedade xa tiña unha multa de 3.000 euros de 2014, e o número 28 de 2.000 tamén anterior», declaró.
«Esta mesma semana os propietarios comezaron as obras de consolidación de varios dos edificios, que tiñan ordes de execución pendentes. Trátase do número 24 da rúa Benito Vicetto e dos 28 e 30 de Carmen Curuxeiras, que teñen pendente un proxecto de rehabilitación que estaba á espera de que os propietarios conseguiran a financiamento pertinente e a licencia para executar a obra», informó la socialista.
Además, Lemos señaló que el número 26 de Benito Vicetto disponen de un informe técnico de solidez. «Aínda que o edificio está abandonado e precisa obras de rehabilitación, é verdade que hai un informe técnico que sinala que xa non existe perigo sobre a vía pública», señaló la edil socialista. «Deste xeito, en catro dos edificios xa se están a subsanar as deficiencias existentes. Queda pendente a solución a outros tres inmobles da rúa Carme Curuxeiras, e que pertencen ao mesmo propietario».
Fernández Lemos recordó que desde el momento en que se adoptó la decisión de instalar los vados de seguridad en varias de las vías de Ferrol Vello se señaló que «estimábase un prazo de dous meses tanto polo compromiso dos propietarios como porque nós estabamos dispostos a realizalas subsidiariamente».
Ordenanza de Terrazas
Por otro lado, la concejala recordó que el Concello «está a ser flexible coa aplicación da ordenanza de terrazas para así tentar adaptala ás necesidades dos hostaleiros, dentro da normativa xeral e de obrigado cumprimento».
María Fernández Lemos explicó que siguen manteniéndose reuniones con los propietarios de locales de hostelería, y de manera concreta, reuniones por zonas. El próximo día 12 habrá lugar un encuentro con el Puerto para analizar el modelo que se adopta en las terrazas en suelo portuario.
En todo caso, resaltó que no se pode permitir un «non se pode permitir un agravio comparativo entre uns e outros hostaleiros, polo que xa se iniciaron as inspeccións por parte da Policía Local a locais que non presentaron ningunha documentación para regularizar as súas terrazas».
Por favor: Hagan lo mismo en Canido, A Madalena y Esteiro