El PSOE de Fene vuelve a la carga tras el accidente acontecido en Santa Ana

curvas santa ana 10-2

Ante el accidente acontecido el pasado lunes, día 9, en las «curvas de Santa Ana», el PSOE de Fene envió a los medios un nuevo comunicado calificando de «simple parcheo» las acciones tomadas por el Concello «para acalar as críticas», indicaron.

El portavoz y responsable local de los socialistas en Fene lamentó «que o alcalde siga sen tomar en serio a seguridade dos nosos veciños e veciñas malia as reiteradas peticións que o noso grupo vén facendo dende setembro».

A pesar del comunicado lanzado en Galicia Ártabra por parte del alcalde del Concello de Fene, Gumersindo Galego, los socialistas consideran que el regidor fenés «demostra que solo actúa de cara á galería, e que as medidas adoptadas nas curvas de Santa Ana foron un simple parcheo para intentar acalar as críticas».

«Dende o PSOE insistimos, e seguiremos facéndoo -prosiguieron en su comunicado-, en que non basta con colocar dous sinais luminosos para advertir aos condutores da perigosidade das curvas. Fai falla tamén sinalización horizontal e, sobre todo, que se leven a cabo as obras necesarias para mellorar a capa de rodadura, que parece evidente que non reúne as condicións de adherencia esixibles nese tramo e nunha vía desas características».

Como en el comunicado realizado el pasado 27 de enero, también difundido por Galicia Ártabra, los socialistas reprendieron de nuevo al Concello que «¿Cantos accidentes ten que haber para que o alcalde tome en serio a seguridade dos nosos veciños e veciñas?». El portavoz socialista lamentó que el alcalde «siga dando mostras da súa incapacidade para gobernar o Concello de Fene e para dar resposta aos problemas da cidadanía».

Lea también

La Guardia Civil investigó a un vecino de Miño por circular dos veces con su coche en sentido contrario el mismo día

El Grupo de Investigación y Análisis de Tráfico (GIAT) del Sector de Tráfico de Galicia, …

Un comentario

  1. Que leven o radar das Pías para Santa Ana, aínda que recade menos seguro que é mais útil.