En contestación a las exigencias del PSOE de Fene emitidas a este medio el pasado martes, día 27, el regidor fenés, Gumersindo Galego, aclaró que «a estrada N651, na que se emprazan as coñecidas como curvas de Santa Ana, é competencia do Ministerio de Fomento e, por tanto, calquer tipo de actuación na vía lle corresponde ao citado departamento estatal».
En esta línea, el alcalde de Fene apuntó que «o goberno local é consciente da perigosidade dese punto e, por tanto, nos últimos meses realizou todas as xestións que están na súa man para que o ministerio dé unha solución». Con ello, desde el gobierno local encargó un estudio de la Policía Local con todos y cada uno de los atestados registrados, así como un informe en el que se plantea la peligrosidad de la vía. Además, gestionó una entrevista de trabajo en diciembre con los responsables de Fomento de Coruña, además de presentar la documentación por registro. En el encuentro, trasladó la necesidad de tomar medidas, logrando el compromiso de reforzar la señalización en el citado tramo. Asimismo, los responsables del ministerio trasladaron hace un mes al regidor que «calquer medida sobre o firme deberá ser estudada polos técnicos».
Por todo ello, Gumersindo Galego considera «inxustificadas» las críticas recibidas por parte del PSOE local en referencia a las gestiones realizadas o la pasividad que le achacan a su equipo. «Especialmente cando -recuerda el regidor- na anterior lexislatura, con goberno socialista, a mesma estrada estivo un ano enteiro sen a última capa de rodadura, co conseguinte perigo». Se pregunta entonces el regidor, por consiguiente, cómo puede ser que la actitud de su gobierno pasiva, tratando de dar ahora lecciones.
«Ante a proximidade de eleccións e a raíz das protestas veciñais e para tentar acalalas, o mesmo goberno socialista apresuraba a Fomento para iniciar en Fene, e non en Betanzos como estaba previsto, unha actuación de reposición do firme», recordó el alcalde de Fene. «Esas presas obrigaron ao actual goberno municipal a renunciar á obra de abastecemento de auga potable á Porta do Sol que se ía financiar con cargo a un dos catro Plans de Obras Provinciais (POS) que o anterior goberno socialista non foi quen de sacar adiante. É é que, ao estar a citada estrada en garantía tras as recentes obras, o Ministerio de Fomento non autorizou a cortar de novo o vial para soterrar a tubería e repor posteriormente o pavimento », como era la intención del ejecutivo de Gumersindo Galego.