A Oficina de Atención Cidadá do Concello recibiu en novembro unha media de 173 chamadas ao día

A Oficina de Atención Cidadá (OAC) do Concello de Ferrol recibiu o pasado mes de novembro un total de 3.460 chamadas telefónicas, unhas 173 diarias. De elas, 885 resolvéronse de forma directa a través do persoal da propia oficina, 1669 solicitaron traslado directo a un departamento ou persoa concreta e 906 explicaron o motivo da súa chamada e foron derivados á área correspondente.

Das 2.575 chamadas derivadas a outros departamentos, 333 foron para o departamento de Recadación, 296 para Urbanismo, 271 para o grupo municipal do PSOE, 202 para o Edificio Social, 185 para Estatística, 119 para Obxetos Perdidos, 116 para Cultura, 101 para Servizos, 99 para Obras, 96 para a Casa Solidaria, 71 para Alcaldía, 56 para Facenda, 51 para Patrimonio, 50 para Policía Local, 47 para Recursos Humanos, 47 para o Centro de Recursos Informáticos (CRI), 43 para a Oficina Municipal de Información ó Consumidor (OMIC), 43 para o departamento de Deportes, 36 quixeron comunicar con Contratación, outras 36 con Seguridade e Tráfico, 31 con Educación, 31 coa Mancomunidade, 27 con Medio Ambiente, 26 con Igualdade, 22 con Tesourería, 18 con Secretaría Xeral, 16 con Participación Cidadá, outras 16 chamadas foron para o centro cívico de Caranza, 12 para Emprego, outras 12 para Rexistro, 11 para Prensa, 9 para o Centro de Emprego, outras 9 para Turismo, 4 para a Biblioteca municipal, outras 4 para Conserxería, 4 para o departamento de Normalización Linguística, 4 para o grupo municipal do PP, 3 para o Arquivo, 2 para o grupo municipal de FeC e unha para Bombeiros.

O canal máis directo e áxil para todas aquelas persoas que queiran comunicar coa Oficina de Atención Cidadá do Concello, situada na planta baixa do pazo municipal, é a través do teléfono 981 944 000 ou a través do correo electrónico atencioncidada@ferrol.es.

Lea también

Este viernes se puso en servicio un nuevo tramo de la Avenida de As Pías

El Delegado del Gobierno en Galicia, Pedro Blanco, supervisó en la mañana de este viernes, …