El portavoz municipal del BNG Iván Rivas también quería dar su punto de vista en la mañana de este miércoles a la salida de la comisión extraordinaria de Hacienda sobre la tasa de saneamiento, algo muy criticado por los nacionalistas.
Iván Rivas comentaba que “a nosa proposta de que se celebrara un pleno no que unha das cuestións fundamentáis para a cidade como é a taxa de saneamento, o goberno decidiu que se celebrase o próximo luns a primeira hora da mañá.”
La convocatoria de este pleno extraordinario “dificultará a participación dos veciños e veciñas nun dos principais temas de debate que ten esta cidade.”
La impresión de Iván Rivas es que esta tasa de saneamiento tiene “un posicionamento común de todas as forzas políticas, a excepción do BNG.” Para Iván Rivas el “anterior goberno incorporaba o pago das obras da infraestructura declarada de interese xeral e este gobernó quere incorporálos os orzamentos xeráis. Estamos falando da implantación dunha taxa que se quere levar a un pleno extraordinario sin que haxa un control específico dos conceptos que se pretende incorporar con esta nova taxa. Un dos principios básicos que debe ter unha taxa é debe adecuar o seu importe ao custe efectivo do servizo, o cal non se está a cumplir.”
BLA, BLA, BLA. El sr Rivas después de mucho hablar y hablar, ahora acepta que la parte pública de Emafesa tape el agujero de 2 millones de euros.