La concejala de Urbanismo de Ferrol, María Fernández Lemos, ha mantenido una reunión con el representante de la empresa concesionaria de los aparcamientos subterráneos del Cantón de Molíns y de la plaza de España con el fin de «buscar solucións ao aparcamento dentro dos obxectivos da mellora da mellora da movilidade en Ferrol e da recuperación do espazo público para o peatón».
Así, en la reunión la responsable del área expuso diferentes soluciones para ser estudiadas junto con las que la empresa aporte para llegar a puntos de encuentro. Entre las propuestas del Concello figura que la empresa favorezca el alquiler de determinadas plazas a distintos grupos de población, precios reducidos y a los residentes en la zona.
La reunión fue «unha primeira toma de contacto no marco do plan de mellora do aparcamento que estuda Urbanismo para impulsar que o centro urbano resulte máis atractivo tanto como foco residencial como comercial», declaró Fernández Lemos, quien informó que también mantiene contactos con los representantes de la empresa de Tranvías de Ferrol para medidas similares.
Pero segue deixando o aparcadoiro da Praza de Armas en mans privadas, incumprindo a promesa de xestión municipal