La Xunta incrementará en un 40% las ayudas a la vivienda para el próximo año

ethel vazquez 28-10

La conselleira de Infraestructuras y Vivienda de la Xunta de Galicia, Ethel Vázquez, ha intervenido esta mañana en el Parlamento gallego para destacar que la institución autonómica incrementará en un 40% las ayudas a la vivienda para el próximo año, resaltando el «o esforzo do Goberno galego por facilitar o acceso á vivenda aos galegos».

Vázquez indicó que el Instituto Gallego de la Vivienda y el Suelo es el departamento que más incrementará en su volumen de gasto, concretamente en un 19,9%, «xa que o Goberno galego está a traballar en desenvolver programas propios para garantir unha vivenda aos cidadáns, sexa en réxime de alugueiro ou de propiedade; e en mellorar as condicións de habitabilidade das vivendas xa existentes, a través das axudas de rehabilitación».

La conselleira explicó que la Xunta decidió plasmar esta apuesta y compromiso en el Plan rehaVita, plan gallego de rehabilitación, alquiler y mejora de acceso a la vivienda para 2015-2020, resaltando que el plan «beneficiará a máis de 152.000 cidadáns galegos e suporá un investimento de 600 millóns de euros dos que a Xunta achega máis da metade».

También adelantó Vázquez que los presupuestos para el próximo año servirán para afianzar el programa de Realojo de Afectados por Ejecuciones Hipotecarias, garantizando así una vivienda a todos los afectados que lo soliciten y cumplan con los requisitos. «Tamén contribuirá a evitar os desafiuzamentos por impago do alugueiro a través do Bono de Aluger Social: a convocatoria de 2015 prevía axudas por importe máximo de 1,02 millóns de euros, mentres o orzamento para 2016 prevé unha convocatoria por 1,5 millóns, un incremento de máis do 47 %», añadió en su intervención.

«Ademais, no vindeiro ano, o orzamento para rehabilitación incrementase en máis dun 54%, incluíndo unha partida de 23,6 millóns de euros. Mantéñense as Áreas de Rehabilitación Integral, uns convenios, que onte mesmo asinaron Ministerio, Xunta e 38 concellos beneficiarios e que van permitir investir máis de 36 millóns de euros e contribuír á rehabilitación de case 2.000 vivendas, entre elas, as situadas nos concellos da área de rehabilitación integral do Camiño de Santiago», informó la conselleira.

Lea también

A Coruña acoge las movilizaciones centrales por el 1 de mayo con el foco en la demanda de mejores salarios

A Coruña acoge los actos centrales de los sindicatos este 1 de mayo, Día Internacional …