La concejalía de Urbanismo de Ferrol ha evaluado junto con dos arquitectos, un ingeniero y un administrativo la documentación de más de 200 establecimientos de hostelería para la instalación de terrazas y los criterios a aplicar en las mismas.
Así lo explicó este viernes la concejala de Urbanismo de Ferrol, María Fernández Lemos, quien declaró que está trabajando en distintos barrios «á ordenanza que quedou aprobada, que non se modifica para non provocar máis problemas aos cidadáns e aos hostaleiros que xa iniciaron as solicitudes».
De este modo, se establece que estas terrazas tendrán que estar situadas a un metro con ochenta de distancia de la fachada, dejándola libre para permitir la accesibilidad. «A ordenanza pode ser mellor ou peor, non entramos niso, pero o que sí establecemos é que hai que cumprir coa Lei de Vivenda, de obrigado cumprimento», explicó la responsable de Urbanismo.
«Esta medida establécese primeiro por accesibilidade, segundo por primar o espacio público para o peon, terceiro para potenciar a actividade hostaleira e dinamizar a cidade, e cuarto, por cuestión de ornato público. Só haberá algunha excepción dependendo das condicións dos viais», matizó Fernández Lemos con respecto lo anteriormente dicho.
Con respecto a los cierres laterales, se permitirán si son a modo de mampara, transparentes y desde la misma altura a la que estén las terrazas, tratando de evitar que establecimientos utilicen las terrazas como una ampliación de su local en espacio público con elementos que impidan el paso de los viandantes o dificultando el tránsito.
En cuanto a la estética, quedó fijado que los parasoles serán de color blanco o claro, las mesas y sillas de aluminio, y no se permitirá la ocupación de más del 20 por ciento del espacio público en plazas o vías peatonales. «En caso de que os hostaleiros dunha mesma zona cheguen a acordos conxuntos se lles permitirá cambiar a cor dos parasois e introducir algún cambio, pero sempre que presenten un proxecto conxunto que terá que ser aprobado pola Comisión», añadió al respecto.
Con ello, la concejala de Urbanismo se insistió que existe «unha vontade absoluta dos técnicos de urbanismo por axudar na tramitación das licencias e flexibilizar na medida do posible a concesión de licencias, buscando sempre o beneficio tanto do sector da hostalería como do conxunto dos cidadáns que teñen dereito a disfrutar dos locais e sobre todo das vías públicas e da cidade».
Non tardarán as Asociacións de Hostaleiros en atacar ó Concello xa que teñen que desaparecer tódalas terrazas adosadas ás fachadas dos edificios, que son unha moda de Ferrol : As terrazas galpón, as terrazas galiñeiro e as terrazas alpendre
El Gobierno de Ferrol va a tener el apoyo de todo el pueblo si se decide a poner coto a los desmanes de los Hosteleros, que se adueñaron de todo el espacio público de Ferrol, privatizando, para sus negocios, lo que es de todos