El Gobierno ferrolano responde a las acusaciones del PP y Ciudadanos

concello ferrol 21-3

El Concello de Ferrol ha lanzado un comunicado en contestación a las acusaciones versadas por los grupos municipales del Partido Popular y Ciudadanos, concernientes al nombramiento del personal eventual del Gobierno municipal:

«O nomeamento do persoal eventual do Concello de Ferrol farase cumprindo os trámites esixidos na administración municipal. A modificación dos postos de persoal eventual de confianza será abordado no próximo pleno ordinario, posto que así o esixe a tramitación municipal do Concello.

No primeiro pleno do pasado 3 de xullo, o primeiro deste mandato, aprobouse a relación de persoal eventual da nova corporación municipal. Unha aprobación suxeita, segundo estipula a tramitación administrativa pertinente, a que a súa modificación se realice na vindeira sesión plenaria. Serán modificados para atender ás necesidades do actual goberno local, co obxectivo claro de que o seu traballo repercuta dun xeito positivo e claro na cidade de Ferrol.

O goberno local está facultado polo artigo 12 da Lei 7/2007, do 12 de abril, do Estatuto Básico do Empregado Público e o artigo 89 da LRBL, para designar o persoal eventual para realizar funcións expresamente calificadas como de confianza o de asesoramento especial. Ambas normas diferencian o persoal eventual de confianza do persoal eventual directivo, e en ningún caso obrigan a esixir titulacións as persoas nomeadas. Así o sinala claramente a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP), no seu informe sobre o persoal eventual de confianza, tras a aprobación da Lei 27/2013 de 27 de decembro de racionalización e sostenibilidade da administración pública.

O goberno anterior decidiu establecer requisitos de titulacións para nomear ao seu persoal eventual de confianza, co que puido aumentar os seus salarios, como se pon de manifesto nas retribucións anuais que percibía o anterior xefe de Gabinete de Alcaldía. O actual goberno acordou reducir amplamente os salarios dos seus asesores para abaratar o gasto do que xa é o mais económico das cidades galegas. Todo o persoal eventual de confiaza percibirá 33.000 euros, sen

Lembrar, por último, que o número de asesores (5) é menor que o do pasado mandato e cun custo moito menor. Os cinco asesores do actual goberno local supoñen un aforro de 22.763’88 euros con respecto  o que o anterior aprobou ao inicio da súa lexislastura, na sesión extraordinaria plenaria do 30 de xuño do 2011, e que supoñían un gasto de 187.763’88 euros, con postos como o de Xefe de Gabinete de Alcaldía, con retribucións de 48.909, que o situaban por riba do que percibía o anterior alcalde do Concello».

Lea también

Xunta, Ayuntamiento de Ferrol y Autoridad Portuaria trabajan unidos para crear suelo industrial en la zona de Mandía

El alcalde de la ciudad, José Manuel Rey Varela, y la conselleira de Economía e …

3 comentarios

  1. El problema es que ahora, en este momento, hay personas trabajando en el Concello sin estar contratadas. Y eso es un abuso laboral, aunque lo cometas sobre un amigo, primo o hermano. Por otro lado, habéis rebajado la titulación de esos puestos para colocar a los amigos porque caso contrario no podrías contratarlos. Así de sencillo. Y una cosa más, aún tenéis que explicar el motivo por el que el Alcalde cobra ahora más de lo que cobraba en su anterior puesto.

  2. Si actualmente sólo cuentan con 5 asesores es porque la oposición les puso el freno y les obligó a claudicar, al igual que forzó el cese inmediato de los pagos millonarios a Sestayo por ser consejera de todo cuanto puede haber. Menudos consejos puede dar, por cierto.