La AAVV Altea de Xuvia presenta el cartel de las Fiestas de Santa Rita del 2023

Música, degustación de callos, atracciones y puestos de ropa, artesanía y diferentes temáticas durante el tiempo que dure la fiesta. “Máis longas, con máis música e con degustación de callos o domingo como peche de festa” explica Ángel Rial, miembro de la comisión de fiestas organizada desde la asociación vecinal Altea de Xuvia por segundo año consecutivo.

Las fiestas de Santa Rita se celebrarán en Xuvia del 19 al 22 de mayo . Este año el presupuesto sube con respeto el anterior y por eso el viernes comienzan ya fuerte con una orquesta que está en el «top ten» de las orquestas gallegas cómo es la New York.

El día grande sigue siendo el sábado 20, pero hay novedades, “o domingo haberá unha sesión vermuth longa, ata ben entrada á tarde e serviranse callos a prezos populares con cuncas feitas para a festa, en exclusiva, por oleiros de Buño. O luns será o día do neno e, algo que nos parece moi importante, teremos horas destinadas á baixa emisión de ruídos para que os nenos e nenas e todas as persoas en xeral que lles sexa molesto poidan gozar tamén das festas en tranquilidade” explican desde la asociación. Además, contarán como el año pasado alboradas a cargo del grupo de gaitas naronés “Ábregos del Couto”.

Lea también

Almorzo para recadar fondos para o Centro de Recursos Solidarios de Narón

Unhas 250 persoas acudirán este sábado 30 á comida organizada para recaudar fondos para o …