El concejal de Servicios del Concello de Ferrol, Bruno Díaz, remarcó recientemente en rueda de prensa que «non pechaamos a porta a que non se adxudique o contrato mixto para o subministro eléctrico e o mantemento do alumbrado en Ferrol, que deixou artellado o anterior goberno e que suporía unha cuantía de preto de 35 millóns, a razón de 2’75 millóns ao ano».
Díaz quiso así dejar claro que como edil de Servicios «confía en que se poida paralizar este proceso de contratación millonario que tachou de gravoso para o Concello e para os cidadáns tanto por razóns económicas, porque comprometen importantes recursos durante varias lexislaturas, como polas condicións que establece».
«Sendo consciente das dificultades existentes, ante o modo en que o goberno anterior deixou este proceso a piques de adxudicarse», Díaz explicó que aún está pendiente un informe del Interventor sobre el hecho de que pueda no adjudicarse por razones de interés público, una «fundamentación» en la que confía que se pueda paralizar y que no tendría consecuencias a posteriori para la administración.
El responsable del área recordó también que este informe tiene que determinar cómo se procedería en caso de paralizarse, «posto que ten que establecer se se pode manter a situación actual, arrastrada xa dende hai catro anos de ter un servizo pendente de adxudicación e que se paga con recoñecemento extraxudicial de facturas».
«A envergadura deste contrato millonario establece a necesidade de esgotar todas as posibilidades polo que non é a súa vontade, resaltou, aceptar esta adxudicación ata que se dispoña do último informe do Interventor ao respecto, coa esperanza de que sustente os criterios de interese público necesarios para tomar esta medida e proceder á remunicipalización do servizo, tal e como está fixado na folla de ruta da súa Concellería», señaló el edil socialista.
«Nun sector con poucas certezas económicas como é o eléctrico, facer “contos da leiteira” a longo prazo non son positivos», indicó el edil, remarcando que «de se ter que producir esa adxudicación será en contra do criterio da Concellería de Servizos e porque se teñan esgotado todas as posibilidades existente».
¿No han terminado aún con la problemática del agua y ahora vamos con la electricidad?
¿Por que no empiezan de 1 en 1 con los problemas y los van solventando en lugar de abrir todas las cajas de Pandora juntas?
¿Por que no dicen la realidad que es que quieren colocar a «los suyos» en puestos de funcionarios?
Pues yo creo que en estos dos temas, lo están haciendo bien. Será una locura hacer un contrato por quince año, si no se puede frenar. En ese tiempo las cosas pueden cambiar mucho. Lo lógico es hacerlo de cuatro en cuatro años, los que dura una legislatura municipal.