El Concello de Ferrol realiza una inspección en Recimil para declarar el barrio como ARRU

recimil-cables

Como paso previo a que Recimil sea propuesto por el Gobierno local para su declaración como Área de Regeneración y Renovación Urbana (ARRU), la concejala delegada de Obras, Vivienda y Rehabilitación, Esther Leira, realizó acompañada del equipo técnico de su departamento un recorrido por el barrio de ferrolano a fin de supervisar el estado de las viviendas y locales de titularidad municipal.

Con ello, manifestó la concejala, se pretende redactar un informe que valore el alcance de las obras «que son precisas para remediar unha situación que camiña na dirección dun constante deterioro». «O proceso de rehabilitación de Recimil require dun coñecemento detallado da situación construtiva dos edificios que lles permita aos técnicos considerar, de xeito efectivo a fórmula e prazos estimados para executar un programa de rehabilitación realista e preciso, unha tarefa complexa que precisa da necesaria implicación doutras Administracións públicas», apuntó.

En caso de que el barrio de Recimil consiguiera la consideración de ARRU, señaló Leira, «tería acceso aos fondos e axudas do Ministerio de Fomenta e da Xunta, do mesmo xeito que os de A Magdalena-Ferrol Vello, A Graña e, mais recentemente, Esteiro Vello. As axudas para estas catro áreas xa se están a xestionar por parte do Goberno local coa publicación das bases da convocatoria de achegas para que os cidadáns poidan atender as necesidades de rehabilitación, accesibilidade e eficiencia enerxética das súas vivendas».

Lea también

El Plan de Barrios de Ferrol ejecuta más de 10 actuaciones en Viladóniga-Vilasanche

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios, José Tomé, …

2 comentarios

  1. ¿Van a inspeccionar también a los okupas que campan a sus anchas por el barrio?

  2. E non se reuniu co alcalde de barrio Jesus Caselas?