Yolanda Díaz señala que el PP avala el riesgo de personas al rechazar el cierre de Reganosa

yolanda diaz-13

«Non é un proxecto estratéxico e ademais é deficitario». Así lo aseguró la viceportavoz de Alternativa Galega de Esquerda (AGE), Yolanda Díaz, recordando que la factoría de Reganosa estuvo por debajo de sus mínimos durante 36 días. Con ello, criticó al Partido Popular que «avalou co seu voto esta mañá no pleno do Parlamento o risco que corren milleiros de persoas expostas á regasificadora Reganosa, na ría de Ferrol».

De esta forma, la formación AGE quedó sola en la defensa «na defensa da seguridade e medio ambiente na ría de Ferrol», señaló Díaz, habiéndose abstenido todos los grupos de la oposición y contando con el voto en contra del Partido Popular.

«Numerosas sentencia sinalan a vulneración de distancias mínimas e que afectan a núcleos de poboación ou ao arsenal militar de Ferrol. A proposición non de lei de Alternativa Galega de Esquerda esixía un posicionamento parlamentario para reclamar da Xunta a denuncia do convenio de colaboración asinado en xullo de 2000 e mais o inicio das xestións oportunas para desmantelar Reganosa. A iniciativa apóiase nas reivindicacións do Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol, que agrupa a máis de 60 entidades», alegó Susana Díaz.

Con ello, incidió en sus críticas hacia el Partido Popular «que se ían crear milleiros de postos de traballo, e o que temos son riscos letais para a veciñanza do lugar, só porque o queren manter un negocio baseado na burbulla gasística».

Lea también

Diputación de A Coruña exige a Xunta y Estado incrementar financiación para Ayuda en el Hogar y Dependencia

La Diputación de A Coruña ha instado a la Xunta y el Estado a que …

Un comentario

  1. Los únicos que han avalado ese supuesto riesgo son los sucesivos gobiernos de izquierdas que por Mugardos han pasado desde el 2003 (BNG-PSOE-IU), y que son los que concedieron licencia a Reganosa y modificaron el plan general.
    No nos venga con milongas.