Ante las acusaciones del Partido Popular señalando supuestas irregularidades acontecidas en las Fiestas de Ferrol, el Gobierno local ha remitido una nota informativa congratulándose «do éxito das Festas de Ferrol, que a pesar da climatoloxía adversa permitiron encher a cidade de xente dende o día 21 ao 31, con felicitacións expresas dos hosteleiros ante a enorme afluencia de público a concertos como os de Ara Malikian ou Freedonia, na praza de Amboaxe, ou Andrés Suárez e Efecto Pasillo na praza de España. Unha asistencia de público que é innegable e non se pode ocultar».
Desde la concejalía de Fiestas, dirigida por Beatriz Sestayo, se ha querido recordar que «o Partido Popular non deixou absolutamente ningunha organización feita para as festas e deixou case esgotado o orzamento, do que só restaban 180.000 euros, moito menos do que o PP dispuxo para festas os anteriores anos».
Al respecto, Sestayo se declaró sorprendida «polo atrevemento do PP en criticar unhas festas que foron intachables e con procedementos regulares cando durante os anos do goberno de Rey Varela chegaron a saír en medios de comunicación estatais polo escándalo que supuxo que se adxudicaran a unha empresa que foi constituída só para este fin nun procedemento absolutamente irregular».
La edil socialista declaró que estas acusaciones responden a la intención de «botar unha cortina de fume sobre a gran estafa da EDAR, porque é de sinvergonzas que o PP que estivo enganando á cidadanía critique un procedemento que foi regular e que o fagan aínda por riba tentando, dun xeito moi sucio, atacar aos funcionarios que lles teñen facilitado toda a información».
Con respecto a la contratación de Andrés Suárez, en la que los populares sugirieron que se hizo de forma irregular, Sestayo informó que se hizo a través de una productora, disponiendo por ello del informe de fiscalización previo a la firma del viceinterventor que manifiesta que se cumplió con la legalidad.
«Lamento que o PP tente de novo enganar á cidadanía e ensuciar o traballo intachable do actual goberno e dos funcionarios, o resultado das Festas estivo á vista de todos, con concertos e espectáculos abarrotados, a pesar da chuvia», señaló la responsable de Fiestas de Ferrol.
Y ante estas declaraciones no deja de ser curiosos que la única encuesta publicada acerca de la aceptación de las fiestas nos muestre un 75% que piensan que fueron malas o que el presidente del CCA A Magdalena diga que han sido malas y ni se han enterado. ¡Qué malo es todo el mundo! ¡Se divierten mogollón, acuden en masa y luego para fastidiar al gobierno municipal niegan todo! Hay que tener poca vergüenza, por favor.
Pero si fueron las peores fiestas que recuerdo,no hubo nada,yo ni siquiere tuve la sensacion de que ferrol estuviese en fiestas.
Un auntentico desastre, esta conceladeberia estar en su casita haciendose selfies y no en un cargo publico
Se pone el grito en el cielo porque en una estación de tren pone «El Ferrol», pero al marqués le ponen «Amboaxe» por la misma cara. Lo mismo pasa con la «Estrada de Castela».
La nula repercusión ciudadana de estas «fiestas» demuestra que se puede prescindir de ellas en situaciones de crisis económica y sin que la ciudadanía las hecha de menos. Si gastaron 180.000 euros fue dinero tirado.