Blanco se opone al nuevo servicio de autobuses previsto por la Xunta

concello-de-naron-2

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, envió recientemente una carta a la directora general de Movilidad de la Xunta de Galicia, Helena de Lucas de Santos, con el fin de presentar su «sorpresa e disconformidade por non ter recibido aínda resposta ás alegacións presentadas polo Concello de Narón con respecto á reestruturación do servizo de autobuses previsto, que afectaría ó municipio naronés».

Basándose en una Resolución del Servicio de Movilidad de Coruña, publicada en el DOG del 17 de julio de 2014, «pola que se somete á información pública o expediente de modificación do contrato de xestión do servizo público de transporte regular de uso xeral de viaxeiros por estrada», el equipo de Blanco interpreta que el documento recoge una serie de cambios que suponen una merma en la calidad del servicio prestado en Narón, presentando una reestructuración de las líneas existentes y una reducción en el número de expediciones.

El alcalde, considera que ese documento «facía referencia asimesmo a un consenso entre os municipios afectados para levar a cabo tal reestruturación, o que non é correcto posto que non existía ese acordo ó estar alomenos un deses municipios -Narón- en contra dunha medida que tampouco viña acompañada dun estudio económico que xustificase a necesidade dese cambio».

Con ello, el Concello de Narón aprobó en Pleno Ordinario, celebrado en julio de 2014, un acuerdo en el que manifestaba su rechazo a la propuesta, en tanto que aclara la disponibilidad de negociar la reducción de ciertos servicios y hace una serie de consideraciones respecto a las líneas afectadas. El acuerdo plenario se remitió en forma de alegación a la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras el pasado 1 de agosto de 2014, sin haber obtenido respuesta alguna por parte del organismo, habiendo transcurrido más de 7 meses.

Ante esta situación, el alcalde de Narón ha reiterado la permanente disponibilidad de que el Concello negocie los términos del contrato, recordando que la Administración local «segue á espera dunha pronta resposta que permita, en última instancia, garantir uns servizos de calidade para os nosos cidadáns».

«O Concello de Narón adheríuse no ano 2010 xunto co resto de concellos de Ferrolterra ó Convenio de Transporte Metropolitano para esta área. O acordo, vixente ata o 31 de decembro de 2015, contemplaba a mellora da funcionalidade do sistema a través do aumento da cobertura de transporte, e non a reducción nin a supresión de liñas, como se pretende realizar», indicó el alcalde.

En el caso de Narón, Blanco indicó que la reestructuración del servicio que pretende realizar la Xunta alegando motivos económicos «deixaría ó municipio na siguiente situación:

-Liña 1-2 (Porto/Neda): redúcese de luns a venres polas tardes (de 5 a 3 expedicións).

-Liña 1B (Praza de Galicia/Hospital Arquitecto Marcide): redúcese de luns a sábado polas tardes (pasando de circular cada 30 minutos a facelo cada hora) e o domingo desaparece.

-Liña 7 (Correos/A Faisca): redúcese de luns a sábado (pasando dunha frecuencia de cada hora a dúas horas) e o domingo desaparece».

Lea también

Narón abre inscrición nunha andaina con motivo da Romaría da Virxe da “O”

O Concello de Narón organiza a través do Padroado de Deportes e da Concellería de …

3 comentarios

  1. Tampoco se va entender con estos???

  2. Con nadie, el siempre INSTA a todos a que le arreglen sus problemas. Ninguna solución, solo estar en permanente conflicto con todos y cada una de las administraciones.

  3. O son «estos» los que no quieren o no les interesa entenderse con el gobierno local? Desde luego, exigir solución a los problemas que competen a otras administraciones (supramunicipales en este caso) es una de las labores de un alcalde en su día a día, sobre todo cuando como en este caso el grupo de la oposición, con las mismas siglas (PP) no mueve un dedo por reclamar servicios y actuaciones que competen a la Xunta y Diputación ni por el bien de los vecinos de Narón…