Concentración de adjudicatarios de viviendas en el Bertón

viviendas berton-29
El Bloque Nacionalista Gallego de Ferrol junto a las personas adjudicatarias de las viviendas que la Xunta de Galicia tiene en el Bertón se concentraron en la tarde de este viernes, día 12, delante de las mismas para demandar que se entreguen de una vez y puedan ser utilizadas por estas familias.

El BNG, recuerda que estamos a hablar de medio centenar de viviendas que siguen sin poder ser utilizadas «pola dexadez da Xunta de Galicia e do Goberno Local de Ferrol». Para el BNG los responsables de esta situación son las administraciones implicadas en la urbanización del polígono del Bertón.

El BNG señala que «É incomprensíbel que a urbanización do polígono, que debía estar rematada no ano 2011 se atope nesta situación. Non pode ser que a solución as deficiencias detectadas polo Concello no ano 2011 segan a día de hoxe sen solucionar e sen que o goberno local considerara este tema como un problema durante todo o seu mandato.

O BNG considera que a Xunta e o Concello son responsabeis directos dos retrasos que acumulan os traballos de urbanización do Bertón, e lembra que o prazo de execución fixado no convenio asinado para a urbanización dos accesos ao polígono do Bertón irán até o 2015, pese a que por parte do Concello se dixera que este mesmo ano ian estar rematados os traballos.

O BNG, considera grave esta forma de proceder e censurou que o goberno local e a Xunta de Galiza sigan sen querer aclarar os motivos que provocaron que este convenio sufra unha ampliación nos prazos de execución».

Lea también

El Plan de Barrios de Ferrol ejecuta más de 10 actuaciones en Viladóniga-Vilasanche

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios, José Tomé, …