El Grupo Municipal Socialista recordó que con motivo del Día Mundial del Medio Ambiente, que se celebra el próximo miércoles, día 5 de junio, es un día destacado para que el Concello de Ferrol impulse las políticas medioambientales necesarias para el municipio, denunciando que “están totalmente abandonadas dende a chegada dos populares”.
“O Concello de Ferrol deseñou un Plan de Acción Local que determina uns obxectivos e estratexias comúns e específicos nas políticas municipais e que se acadou coa participación do Concello, das entidades e da cidadanía implicada e supón o compromiso de actuar cara a mellora ambiental continua do Concello. Para a súa realización require dun impulso e seguimento de tódalas accións prefixadas para acadar os obxectivos que se fixaron”, señalaron los socialistas.
Así, los socialistas han denunciado la apatía por parte del gobierno municipal para con dicho Plan, instando al alcalde a cumplir el contrato firmado con Ferrol y los ferrolanos, en el que se comprometía en el punto número 9 a “implantar un modelo de cidade sostible a través da implantación de sistemas de eficiencia enerxética e un urbanismo sostible e ordenado. Recuperaremos o plan da Axenda 21 Local”. “Lonxe disto, o actual goberno freou os pasos dados polo anterior goberno socialista”, señaló la concejala María López, quien instó a retomar la agenda 21 local y avanzar en el plan de movilidad en la lucha contra el cambio climático, entendiendo que se debe elaborar una estrategia para frenar el problema ambiental desde la administración local, destacando el fomentar el transporte público y la red del servicio de préstamo de bicicletas públicas, siendo éstos los que debieran ser los pilares fundamentales en las políticas del Concello.
Por ello, los socialistas destacaron que el gobierno popular no avanzó “nin un pasiño neste senso, senón todo o contrario, comezando pola eliminación do Consello Sectorial de Medio Ambiente, órgano de carácter consultivo e de participación dos axentes sociais e económicos do concello de Ferrol, para o seguimento e avaliación do desenvolvemento das conclusións recollidas no Plan de Acción da Axenda 21 Local e a promoción dun desenvolvemento ambiental, social e económico sostible na nosa cidade”.
Finalmente, el Grupo Municipal Socialista hizo también hincapié en la necesidad de que el Concello realice campañas de educación ambiental “necesarias de cara aos cidadáns e cidadás para frear o quentamento global, dado que pequenas accións e cambios de comportamento cotiás poden axudar a logralo”.