La alcaldesa de Cariño se reúne con las trabajadoras del SAF con el objetivo de mejorar el servicio

La alcaldesa de Cariño, Ana López, se ha reunido a lo largo de esta semana con las trabajadoras del Servizo de Axuda no Fogar municipal con el objetivo de mejorar, tanto la calidad del servicio para los usuarios y las usuarias, como el día a a día de las trabajadoras.

La Alcaldesa destaca “a necesidade de que as traballadoras do servizo teñan unhas condicións óptimas para que desenvolvan o seu labor da mellor forma posible, o que redundará nun servizo de calidade, no que se atendan todas as necesidades dos usuarios e usuarias”.

El Concello de Cariño conta con un total de 15 trabajadoras en el Servizo de Axuda no Fogar, que complementan con el apoyo externo en determinados momentos, para cubrir bajas, vacaciones y necesidades especiales de carácter urgente. Para la regidora “O servizo de axuda no fogar é un unha das prioridades para o noso equipo de goberno, posto que o Concello de Cariño conta cunha poboación moi avellentada e é fundamental seguir traballando para incrementar a calidade e vida dos seus usuarios e usuarias”.

Según informó la alcaldesa, Ana López, están trabajando en la implementación de una nueva aplicación tecnológica, que entraría en funcionamiento a lo largo del año próximo, con el objetivo de optimizar el servicio y facilitar la información en tiempo real. Según anunció la Alcaldesa, “cando comecemos a utilizar esta app, poderanse localizar os domicilios dunha forma máis exacta, a información poderase atopar en tempo real e actualizaranse os casos dun xeito máis automático, facendo o servizo máis cómodo e accesible, tanto para usuarios e usuarias, como para as traballadoras”.

Lea también

Neda organiza una nueva sesión del programa “Tempo de encontros”

El parchís será el gran protagonista de la próxima entrega del programa “Tempo de encontros”. …