Queixas dos usuarios da FE-11 pola falta de mantemento

Estado da FE-11 – EU Narón

André Abeledo recibe queixas dos usuarios da FE-11 pola falta de mantemento. Dende EU Narón entenden que o mantemento e limpeza das autovías e carreteiras debe ser prioritario, non só por unha cuestión “estética”, ou para combater o “feismo”, senón sobre todo por motivos de seguridade para os usuarios.

Non é de recibo que tanto a mediana como nos marxes da FE-11 estean invadidos polo mato e a herba, todas as veciñas e veciños poden comprobar que non é algo puntual senón unha tónica que se mantén durante todo o ano.

Tamén se queixan os usuarios do mal estado da calzada e das inundacións que sufre esta vía cada vez que chove en abundancia. Pensamos que na Galiza non debería de sorprendernos a choiva.

Lea también

Cedeira adjudica por 57.000€ la reforma de la EDAR de San Román

El Ayuntamiento de Cedeira acaba de resolver la adjudicación de la obra de reforma y …

5 comentarios

  1. a naron se le acabo la epoca dorada , a partir de ahora ira en picado y sin freno

  2. Una vez más, intentan hacernos creer que los ciudadanos corren «en masa» a las dependencias de Izquierda Unida para implorarles que intercedan por los naroneses. No se lo creen ni ellos. Es cierto que hace falta actuar en la zona, pero la demanda proviene del propio señor Abeledo, así que que se dejen de gaitas.

  3. El señor de IU cayó del guindo… lleva mucho tiempo trayendo a Narón temas de palestinos, de Cuba, de tratados internacionales, de Sirios, de Troyanos…. menos de Narón de todo. Celebro que ahora se acuerde que es concejal en Narón y se una al trabajo de oposición que otros ya están haciendo.

  4. La carretera de doble calzada FE 11, que no autovía, es del Ministerio de Fomento, osea que IU vaya alli a protestar.