El portavoz municipal del BNG Iván Rivas comparecía en rueda de prensa este miércoles tras la finalización de la comisión de Urbanismo donde daba a conocer la respuesta recibida por parte de la Autoridad Portuaria a la solicitud de paralización que presentaron junto con ADEGA y con la Asociación de Veciños dos Montes de Brión a principios del mes de enero por la ubicación de los vertederos ferroviarios en el puerto exterior. “Solicitamos informes arqueolóxicos para a ubicación de esos vertedoiros, pero esos informes non existían.”
La respuesta por parte de la Autoridad Portuaria es que “esos vertedoiros están descartados por parte das posibles empresas adxudicatarias e se buscaron alternativas diferentes a ubicación dos residuos, fundamentalmente da construcción do túnel que de acceso ao porto exterior.” Iván Rivas consideraba que “a ubicación deses vertedoiros non debería producirse, porque está paralizado o proceso de expropiación de terreos para eses vertedoiros”.
El portavoz municipal del BNG volvía a reivindicar la “alternativa diferente ao acceso o porto exterior, porque o actual terá unhas graves consecuencias medioambientáis”. Al mismo tiempo pedían al gobierno municipal que “actúe para evitalo, non entendemos a súa pasividade con este tema”.
Transporte público en Ferrol
El otro tema que quiso tratar Iván Rivas fue sobre el estado del transporte público en la ciudad de Ferrol. Considera que las explicaciones recibidas hoy en la comisión de Urbanismo “non foron suficientes.” Para el portavoz del BNG el Concello “debería reclamar a xestión das liñas urbanas e da zona rural vinculadas e que supostamente renunciou a empresa Monbus.” Estas líneas son “competencia municipal e seguir derivando a xestión a Xunta ata 2019 para o BNG non é aceptable e menos a través dun cuestionario que se nos achegou aos grupos municipais e asociacións, pero que obviamente non contempla a xestión directa dun servizo, porque as carencias que ten son obvias.”
Iván Rivas también quiso saber porque “non se avanzara nada dende que se aprobou a moción presentada polo BNG no mes de marzo de 2016, tendo en conta que o Plan de Transporte Metropolino está prorrogado e tendo en conta que as concesións están suspendidas polo Tribunal Supremo e queremos saber a que se van destinar os supostos 480.000 euros que se incluen no orzamento municipal vinculados o transporte público.” Iván Rivas también tenía dudas sobre la cantidad definitiva “non sabemos si nestos 480.000 euros están incluidos os 80.000 euros para a circular do rural para o transporte escolar ou van noutra partida aparte, sendo finalmente 560.000 euros e, polo tanto, isto continuaríase xestionando como ata agora, algo que é obvio que é moi deficiente.”
Con estos 480.000 euros Iván Rivas comentaba que “ese diñeiro é suficiente para facer a xestión desa concesión por parte da administración central e non digo isto por intuición, o digo porque no estudio da diagnose do transporte urbano do ano 2014, realizado pola mesma empresa que agora manda a enquisa da Xunta, que non chega as cifras de 480.000 euros, o único que necesitamos saber é como o queremos facer. Queremos que se pase das palabras aos feitos.”
Es igual. Les digan lo que les digan, siguen con su tozudez. Llevan años intentando paralizar las obras del tren al puerto, con recursos judiciales incluso, y nada han conseguido. Luego salieron con lo de los vertidos. Ahora como lo de los vertidos es que «no», vuelta otra vez a decir que hay que paralizar el tren al puerto. Viven en el siglo pasado.
Pero desde cuando hay que dar cuentas a alguien que de por si no hay por que dárselas y que luego van a boicotear o retrasar
Si si véase el tren al puerto….
Sus camaradas colgaron un video en Youtube sobre el tren y tremendas mentiras que dicen