Eventos para el viernes, día 24 de junio

La Natividad de San Juan Bautista.

Santos Bartolomé y Ciriaco.

El Sol sale a las 04.46 y se pone a las 19.49 (GMT).

La Luna sale a las 22.37 y se pone a las 08.45 (GMT).

Tal día como hoy:

(1793)-Nació en Ferrol Juan Calvete López, Cruz Laureada de San Fernando, primera clase.

CAMPAÑA ELECTORAL 26 J

PARTIDO POPULAR
Ferrol
10.30 h. El presidente do PPdeG, Alberto Núñez Feijóo, participará, en un desayuno con interventores. Estará acompañado por el presidente local, José Manuel Rey Varela, y por el presidente provincial, Diego Calvo Pouso

Fene
11.45.-Reparto de propaganda electoral en el paseo de San Valentín. El presidente del PPdeG. y de la Xunta de galicia, Alberto Núñez Feijóo estará acompañado por el presidente del PP de Ferrol, José Manuel Rey, por el presidente provincial, Diego Calvo, por elsecretario xeral del PPdeG, Miguel Tellado; y por el presidente local, Gumersindo Galego.

PSdG-PSOE
Ferrol
11.30 h. El candidato a Senado, Ángel Mato, reparte información electoral en la zona de entrada al hospital Arquitecto Marcide y hará declaraciones sobre servicios públicos, con especial énfasis en los sanitarios.

EXPOSICIONES
-En la galería Sargadelos , muestra «Reflejos de Vida en la semana del cáncer Hematológico», organizada por Asotrame.
– En la Sede Afundación (plaza de la Constitución) «Héroes animados», una muestra en la que se presenta en detalle el proceso de diseño y creación de los personajes en las producciones de animación. Se puede visitar hasta el próximo 9 de julio en horario de lunes a viernes de 17.00 a 21.00 h y sábados de 11.00 a 14.00 y de 17.00 a 21.00 h.

-En el concello de San Saturnino se puede ver estos días y durante todo el mes de julio, la exposición conjunta de pintores de Narart –Naron amigos del arte– entidad que preside José Ignacio Dapena, y en la que muestran su obra, Alejos, Barcón, Zaplana, Eva Silva, Francisca Taracida, Esther Piñán, Manuel Carballeira y María Julbe.

NOITE NO MOSTEIRO DE CAAVEIRO

O evento «Noite no Mosteiro» ten como obxectivo poñer en valor o principal recurso turístico do concello de A Capela: o mosteiro de Caaveiro, así como fomentar e dar a coñecer a cultura e tradicións populares deste Concello.

Durante o día desenvolveranse diferentes actividades como mostras de folclore e mesmo unha exposición de traxes rexionais.

O acto principal terá lugar á noite, e consiste no acendido da iluminación escénica do Mosteiro de Caaveiro, creando unha estampa nunca antes vista neste monumento. Acompañando o acendido da iluminación, terá lugar un concerto nun dos patios do mosteiro.
A asistencia é libre e gratuita.

O programa completo é o seguinte:
· A partires das 12:00h: mostra de traxes rexionais (aforo limitado)
· 15:30 h, romaría a Caaveiro, con saída dende o Museo Etnográfico. Aconséllase levar para xantar. «Tal levares, tal comeres»
· 16:00h: visita guiada ao mosteiro
· 18:00h: misa na igrexa do mosteiro
· 19:00: folcrore tradicional galego
· 20:00h: xogos populares
· 21:00h : concerto
· 23:00h: acendido do mosteiro
· Á 01:00h peche do evento

O programa está organizado polo Concello da Capela e a empresa Eventi, co financiamento da Deputación da Coruña, e a colaboración do Museo Etnográfico da Capela e de Airiños da Capela.

FIESTAS EN SAN XOAN DE FILGUEIRA

9.00 h. Recorrido por la parroquia de un grupo de gaiteiros.
13.00 h. En la iglesia parroquial misa solemne con posterior procesión. Fuegos de palenque.
20.00 h. Fiesta infantil «canta-baila con la guagua».
23.00 h. Verbena popular amenizada por la orquesta Panamá y con la atracción La Ricura. Finalizará con discoteca móvil.

Lea también

Agenda zona norte-3 de febrero 2024

—-Quedan 331 días para finalizar el año. —-Hoy se celebra el Día Internacional del Abogado …