El fotógrafo ferrolano Gabriel Tizón, acompañado del alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, y del concejal de Cultura, Suso Basterrechea, presentó esta mañana en el Salón de Recepciones del Concello de Ferrol su ambiciosa propuesta Murso, así como su trabajo documental Lesbos, a illa que non frota, acerca de los miles refugiados que tratan de huir del terror de Oriente Medio con el objetivo de «dar o protagonismo aos protagonistas», manifestó el artista ferrolano en una sola frase.
La muestra se compone de 62 imágenes escogidas entre las miles que Tizón fotografió en los últimos meses durante sus viajes, cruzando fronteras de seis países desde Austra a Turquía, haciendo el camino inverso a los miles de refugiados que salen de Siria rumbo a Europa.
El proyecto abrirá sus puertas mañana miércoles a las 20:15 horas en el Centro Cultural Torrente Ballester, siendo «unha das apostas expositivas, honesta e comprometida, que fai a Concelleira de Cultura do Concello de Ferrol para este outono na cidade naval», manifestó el responsable de Cultura.
«Dar as gracias a un ferrolán por traer ata Ferrol esta exposición que nunha imaxe pode resumir a situación destas persoas por riba de calquera argumentario: o drama que se está a vivir nas fronteiras europeas», manifestó al respecto el primer edil, Jorge Suárez, recordando que «os rostros do terror en París se poden equiparar os destas persoas afastadas dos seus fogares e fuxindo. Esta imaxe nos permite penetrar neses ollos do sufrimento».
Por su parte, Basterrechea manifestó que la exposición fotográfica, acompañada del documental, «é un xeito de que a cidade tome conciencia do drama e da traxedia actual».