Suárez indica que los presupuestos de 2016 estarán marcados por las deudas del pasado Gobierno

suarez sestayo 16-11

El Concello de Ferrol llevará a pleno extraordinario la aprobación inicial de los presupuestos para 2016, «centrados no emprego, o fomento do cooperativismo e atención aos servizos sociais». Así lo avanzó el alcalde de Ferrol esta mañana en rueda de prensa tras la Junta de Gobierno Local.

Con ello, Suárez adelantó que las cuentas para este próximo año estarán «hipotecadas en certa medida polo desleixo e as débedas herdadas, xudiciais e administrativas, da corporación anterior que as gardou nun caixón». «Falamos case dun millón de euros hipotecados no vindeiro orzamento por mor da deixadez e dos incumprimentos do Goberno anterior».

Concretamente, el regidor ferrolano hizo referencia a un escrito remitido al Concello por Urbaser, socio privado de la empresa Emafesa, en el que presentaron una reclamación a ejecutar fechada en 2012 por 426.741,07 euros «pola inactividade do Concello de Ferrol en cumprimento dunha resolución datada de maio do 2002». Además de esta previsión de gasto, Suárez puso en manifiesto la reclamación administrativa realizada por la constructora del centro comercial Parque Ferrol en O Boial, Santiago Sur, «que pide mais de 450.000 euros pola urbanización da zona».

«Anunciaremos e detalleramos as cantidades que estamos a pagar do mandato anterior para que a cidadanía teña coñecemento desas hipotecas e que van ver como minoran os orzamentos para actuación que, coidamos, serían moito mais prioritarias que pagar as débedas dunha corporación anterior», hizo saber Suárez.

Aprobación bases de concurrencia para entidades deportivas

En otro orden de cosas, este próximo viernes, día 20, el alcalde de Ferrol anunció el previsible pleno extraordinario para aprobar las bases de concurrencia referentes a las subvenciones de deportes «conforme a criterios de equidade e xustiza, ademais de varios convenios extraordinarios».

Lea también

Concentración y lectura de un manifiesto en favor de Pedro Sánchez, en Ferrol

Cerca de un centenar de militantes y simpatizantes del PSOE se han concentrado a partir …

2 comentarios

  1. Ya ponen la venda antes de la herida. Como saben que se les van a echar encima, han de buscar excusas de mal pagador para que el culpable sea otro. Suárez, si no sabes gestionar, dimite!!!!!!

  2. SI mirais atentamente la foto de la noticia….vereis que mienten..la cara lo dice todo; se parten de risa!!!