El Gobierno local de Ferrol llevará a pleno extraordinario la aprobación provisional del Plan Especial de Ferrol Vello, para evitar más demoras en un documento que resulta «impresdincible para acometer a urxente recuperación do barrio».
Así lo resaltó al término de la Comisión de Urbanismo celebrada hoy a concejala socialista de Urbanismo, María Fernández Lemos, que explicó que la aprobación de este plan «demorouse porque o pasado goberno local do Partido Popular tiña enviado unhas consideracións sobre a súa redacción para que foran contempladas no documento definitivo». Por este motivo, «ata que a oficina de planeamento redactora do plan non entregara o plan definitivo non podía ser levado a aprobación provisional», matizó.
Con ello, la aprobación de este plan se realizará debido «á situación límite na que se atopa Ferrol Vello», reseñando no obstante que se estudiará la posibilidad de introducir subsanaciones en alguno de los puntos que incluye.
«Este é o caso do punto relativo á agrupación parcelaria en Ferrol Vello. O Plan no seu artigo 87 contempla a agrupación de ata tres parcelas nun ancho de 12 metros, algo que -según resaltó la concejala- pode ser excesivo e preocupante para a conservación de Ferrol Vello, dado que podería afectar ao seu parcelario orixina», incidió Fernández Lemos.
Al respecto, la edil socialista señaló que asociaciones y entidades, como el Colegio de Arquitectos, alegaron al respeto. «É o tema que máis preocupa porque Ferrol Vello está declarado Ben de Interese Cultural xusto polo seu parcelario, que é a impronta que queda e a que se debe conservar», añadió.
Sin embargo, este punto podrá ser subsanado «e non modificado», porque «neste último caso precisaría dos informes preceptivos de Patrimonio e retrasaría a aprobación do plan, e se estudiará con posterioridade».
Al respeto, la edil declaró tender la mano a los grupos de la oposición para intentar obtener su apoyo en estos posibles cambios con el objetivo de lograr su respaldo para sacar adelante temas de futuro para la ciudad.
Falta hace que se lleve a cabo de una vez. El problema es la inoperancia e ineficacia de este gobierno bipartito, que precisamente por esa bicefalia no se ponen de acuerdo, y por sus egos permiten que Ferrol Vello uno de nuestros barrios emblemáticos siga sin actuación directa.
A ver si dejan de mirar sus ombligos y se dedican a Ferrol y los ferrolanos que es para lo que una minoría de ferrolanos los han votado