Celebrada la tradicional ofrenda floral en el Día de Galicia

dia-galicia-1-240715
Un año más  en la jornada del día 24 se celebra en nuestra ciudad la festividad del Día de Galicia, acto organizado por el concello y que tiene por escenario la Plaza del Himno Galego, ante el monumento al ferrolano Xosé Fontenla Leal.

En la tarde de este viernes se dieron cita en la plaza el alcalde de la ciudad, Jorge Suárez, acompañado por la primera teniente alcalde Beatriz Sestayo; el portavoz del gobierno, Álvaro Montes; el edil de Cultura, Jesús Basterrechea, los portavoces del Partido Popular y de Ciudadanos, José Manuel Rey y Ana Rodríguez Masafret, y la edil del BNG, Eva Espiñeira. Asimismo estaban presentes varios ediles más de la corporación, el comisario-jefe de Policía, una representación de la Armada, presidente de COFER y representantes de asociaciones culturales, vecinales y sociales así como vecinos de la ciudad.

Antes de iniciarse el acto ofreció una actuación el Real Coro «Toxos e Froles» bajo la dirección del maestro Manuel Amorós.

REIVINDICAR A NOSA MEMORIA COMO POBO

dia-galicia-2-240715
El alcalde ferrolano pronunció el discursos institucional  señalando que «Celebramos o Día de Galicia para reivindicar a nosa memoria como pobo, para palpar a realidade cotiá dá nosa loita por un futuro mellor que nos faga libres e dignos, que mantemos en fraternidade nestes tempos que son chegados cara a Nazon de Breogán  como dí o noso himno.

Cada día que nos erguemos, traballamos, coincidimos e discrepamos nesta construción colectiva, cada día que defendemos a nosa condición social ese día en cada momento somos Galicia. Unha Galicia que nos últimos anos sofre vendo como o azoute da crise golpea a nosa industria, o noso sector primario, a falta de emprego e a emigración dos mozos e mozas. Malia todo o noso pobo non resignase e fai de cada  día unha batalla para recuperar o que pertence a nosa terra. Tamen loitamos especialmente nesta cidade que fixo dá resistencia o seu himno e dá fraternidade a súa fortaleza.

Unha ciudad que temos a responsabilidade de gobernar con inmenso reto de camiñar cara adiante coa sesión de crear emprego, rehabilitar os nosos barrios e que estou seguro de que co esforzó de todos, os bos e xenerosos, cun Ferrol galego e en galego, coa participación de empoderamento de todos e todas volveremos a ver tinguida dos mozos e mozas que tiveron que marchar, dás infraestructuras que non temos, dás gradas dos asteleiros con traballo, dunha dignidade para a sétima cidade de Galicia, berce de Carvalho Calero, testemuña dunha historia de loita digna  na que avanzamos con espíritu irmandiño; “o tempo en que os paradais correrán tras os falcón é chegado”.

Dende o concello a casa do pobo, coas portas e ventás abertas invitarvosmos a ser participes desta Galicia de presente e de futuro, e dende Ferrol os representantes políticos texemos redes coa veciñanza para que ao unísono  devolvamos para Ferrol a estima necesaria e ás condicións necesarias para avanzar en xusticia social.

A miña arela dun Ferrol fraterno e que hoxe especialmente quero compartir con vos para toda Galicia».

OFRENDA FLORAL

Seguidamente se procedió a la tradicional ofrenda floral a los pies del monumento a Fontenla Leal. Los representantes de los grupos municipales fueron encajando la bandera de Galicia, confeccionada con claveles blancos y finalmente el alcalde situó el escudo de Galicia con la leyenda «Do pobo de Ferrol. Día de Galicia 2015».

El acto finalizó interpretando el Real Coro el himno de Galicia que fue cantado también por los asistentes.

Lea también

El Plan de Barrios de Ferrol ejecuta más de 10 actuaciones en Viladóniga-Vilasanche

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios, José Tomé, …

Un comentario

  1. La proxima vez que les repartan la partitura del himno galego, que casi nadie, incluido en alcalde entrante y el saliente, conocen, por supuesto que la de Ciudadanos y Suso Basterrechea tampoco ( no hay mas que ver los vídeos)