Nueva crítica de Blanco a De Santiago por los convenios nominativos

alcalde naron-2-12
El candidato a la Alcaldía en Narón por Terra Galega, José Manuel Blanco, indicó que Miguel de Santiago se contradice en la precampaña electoral «enganando aos veciños ao arremeter contra a aprobación de convenios nominativos con entidades deportivas en Narón, cando el mesmo vota a favor desta práctica na Deputación da Coruña. Coas críticas que agora fai ao goberno local está acusando igualmente á administración provincial de repartir diñeiro a dedo», acusó el actual regidor naronés, quien indicó que apoyó en un solo año más de doscientos convenios nominativos de la Diputación junto con otros compañeros de su partido. «O importe total dos acordos rubricados con diferentes concellos da provincia para fins moi variados, entre eles varias obras de abastecemento e saneamento, ascendeu a case dezaoito millóns de euros», recalcó Blanco.

Con respecto a los convenios aprobados, como los 30.000 euros destinados anualmente a las entidades deportivas, al candidato de TEGA le parecen «unha limosna», considerando que su partido podría haber incrementado las ayudas destinadas a este fin, las cuales descendieron en el último mandato hasta el 72% en alguna anualidad, según el primer edil naronés. «Estariamos encantados de que non esperase á precampaña electoral para comprometerse a duplicar as axudas destinadas a tódalas entidades deportivas locais e de que as multiplicase por dez ou por cen, algo que puido reclamar nos últimos catro anos como deputado provincial, onde xamáis reclama un euro para os veciños e veciñas de Narón», denunció el candidato de Terra Galega.

En cuanto a la concesión de subvenciones, Blanco recordó a De Santiago que los concellos de Oleiros, Teo y Narón tuvieron que recurrir al Tribunal Superior de Justicia de Galicia para no padecer la «marxinación aos que os pretendía someter a Deputación, ao excluílos do reparto de nove millóns de euros de remanentes das arcas provinciais, xunto con outros seis municipios galegos». Al respecto, Blanco indicó que al candidato a la Alcaldía por el PP «non lle importa en absoluto que Narón se exclúa dunhas subvencións millonarias porque na Deputación non abriu a boca para protestar por esta inxustiza, o que deixa ben ao descuberto o que lle interesa este concello e os seus veciños e veciñas».

Según Blanco, fue gracias a la gestión del gobierno de TEGA que permitió «frear esta inxusticia», consiguiendo así «o que lle corresponde por lei, e non precisamente porque De Santiago pedise nada, porque alí está ás ordes do partido, sen importarlle o benestar dos naroneses e naronesas, aos que logo quere vender fume cada catro anos, nas precamapañas e campañas electorais».

Lea también

Apertura da inscrición en Narón no programa Informática Divertida (INDI)

O edil de Novas Tecnoloxías, Román Romero, anunciou que o Concello de Narón abre este …

Un comentario

  1. TEGA siempre nos salva de los viscerales ataques de la diputación y de la xunta. A ver quien nos salva de TEGA…