Eventos para el miércoles, día 12 de febrero

evento012FebDía de Darwin para promocionar la Ciencia.

Santa Pamela y Santa Eulalia de Barcelona

Tal día como hoy nació en Ferrol:

(1864)-Xosé Fontenla Leal, impulsor del Himno Galego y de la Real Academia Galega.

EVENTOS

11.00 h. La edil de Deportes del Concello de Ferrol, Susana Martínez Galdós, presenta el “LII Trofeo Joaquín Romero. II Memorial de campo a través”.

11.30 h. Comisión informativa ordinaria de Medio Ambiente, Urbanismo, Servizos e Seguridade del Concello de Ferrol.

17.00 h. En el CRA de Domirón, en Narón, charla sobre «Parir na casa: unha opción fermosa e posible«, a cargo de las matronas Susana Iglesias y Viki Pita. Organiza BBTTA (Grupo de apoio á lactancia materna).

18.30 h. En el salón de actos del IES FENE, se celebra una reunión de asesoramiento familiar donde se se reflexionará sobre diferentes aspectos y temáticas de interese para padres, madres o personas responsables de alumnado de secundaria de los centros educativos del Concello de Fene.

19. 30 h. En el Ateneo Ferrol presentación del documental «Arde Madrid«. Se contará con la presencia de su autor Antón Caeiro.

20. 00 h. Se inicia el ciclo de conferencias-debate, organizadas por el arciprestazgo de Ferrol, bajo el título de “ A situación de crise en Ferrolterra e a resposta da Igrexa”. Xosé Leira López, profesor titular de Socioloxía en la Universidade de A Coruña tratará sobre “Ferrolterra. Claves e interrogantes”.

20.00 h. En la galería Sargadelos acto público y abierto, organizado por el Movemento Galego ao Socialismo (MGS) de Ferrolterra, bajo el título: «Pola soberanía, o futuro e a democracia. Ruptura coa Unión Europea”. La ponencia correrá a cargo de Antolín Alcántara, miembro de la Executiva Confederal de la CIG y destacado e histórico líder sindical del nacionalismo gallego.

 

 

Lea también

Agenda zona norte-3 de febrero 2024

—-Quedan 331 días para finalizar el año. —-Hoy se celebra el Día Internacional del Abogado …