Sobre las ocho de la tarde del pasado viernes se celebró una concentración ante la sede del Partido Popular de Ferrol, en la calle Rubalcava a la que acudieron sobre un centenar de personas convocadas por diversos partidos, sindicatos y organizaciones de signo nacionalista.
Los manifestantes permanecieron hasta pasadas las ocho y media y en ningún momento hubo alteración del orden público.
El motivo de la concentración se basaba en las reivindicaciones «Polo dereito ao traballo, a igualdade, aos servizos públicos, contra a destrución social e cultural que estamos a vivir, principalmente contra á lacra da corrupción, e a plena soberanía nacional galega”. “Abonda xa de corrupción e de destrución social e cultural”.
Durante la protesta se corearon frases como «hai que ilegalizar o partido popular», «menos corrupción, máis traballo», «traballo digno na nosa terra», «España é a nosa ruina», «dereito a decidir na nosa terra», a la vez que numerosas veces también se coreó la palabra «independencia».
Entre los concentrados, que portaban banderas nacionalistas y carteles en los que se reivindicaba «traballo» se encontraban miembros de los sindicatos CIG y CUT, del BNG , NOS-UP, MPB y de otros más, todos ellos de carácter nacionalista.