El diputado en funciones de Promoción Económica, Blas García, entregó un lote de diez scooters adquiridas por la Diputación de A Coruña la otras tantas agrupaciones de Protección Civil de ayuntamientos de la provincia. Las bases de Protección Civil de Ames, Betanzos, Boiro, Carnota, Curtis, A Laracha , Muxía, Negrera, Val do Dubra y Vimianzo contarán con estas noticias motocicletas para desarrollar su labor.
“Ata agora, a Deputación daba axudas económicas para financiar a compra de material ao 80%, pero tras escoitar as propostas das propias agrupacións de Protección Civil decidimos cambiar o sistema e agora a Deputación adquire e financia os 100% dos materiais e as agrupacións elixen cales se adaptan mellor as súas necesidades”, explicou Blas García, que detallou que proximamente “entregaranse bicicletas e equipos de comunicacións a outras agrupacións de Protección Civil da provincia que solicitaron este material”.
Blas García destacó la importancia del trabajo de las agrupaciones de Protección Civil en la provincia y recordó que, además de estas ayudas para adquirir material, disponen también de una de línea de ayudas específica para financiar sus actividades.