O Concello habilita o teletraballo para todo o persoal municipal que non precise acudir ao seu posto

A declaración do estado de alarma do pasado 14 de marzo obrigou a levar a cabo unha rápida reorganización do traballo no Concello de Ferrol. Dende o primeiro día, o Centro de Recursos Informáticos, dependente do concelleiro Julián Reina, comezou a habilitar postos de teletraballo para os funcionarios. Agora, grazas ao labor levado a cabo polo persoal de novas tecnoloxías, a Administración local ferrolá xa conta cos medios técnicos necesarios e está en disposición de ofrecer ese servizo a todos os seus empregados que o precisen. Reina vén de remitir unha instrución que recolle os procedementos para garantir a adecuada conexión dos funcionarios. Nela indícase que, por cuestións de operatividade e seguridade, os equipos informáticos do Concello, unha vez habilitados, son os que se trasladarán aos domicilios.

A extensión da posibilidade de traballar dende o domicilio implica a adopción de medidas adicionais ás tomadas o pasado 16 de marzo para establecer quendas co fin de que unicamente acudise ao pazo municipal o persoal imprescindible para prestar os servizos básicos. A partir de agora, non ocupará seu posto de traballo de xeito presencial ningunha persoa, a excepción dos responsables de áreas de servizos públicos esenciais, segundo unha instrución da concelleira de Persoal, María Teresa Deus.

Lea también

Detenido en Canido uno de los principales proveedores de droga a Ferrol, con 3,5 kilos de cocaina

La Policía Nacional detuvo a un hombre en Ferrol como presunto autor de un delito …