Iván Rivas muestra su indignación con el gobierno municipal

En la mañana de este jueves comparecía en rueda de prensa el portavoz municipal del BNG Iván Rivas mostrando públicamente su descontento con el gobierno municipal sobre el convenio de con el Ministerio de Defensa y el acceso al puerto exterior.

Posible ruptura del convenio con el Ministerio de Defensa

El portavoz municipal del BNG comentaba que “o problema non está na cantidade que este Concello ten que pagar ao Ministerio de Defensa nunhas intalacións que deberían cederse de maneira gratuita.” Para Iván Rivas si no se inicia el expediente de nulidad de este convenio “haberá que facer fronte a esa cantidade por moito que se negocie a cantidade.” Este convenio “non ten validez” porque “quedaba superditado a que se producise a reparcealización do Sánchez Aguilera en doce meses desde que se fixo a sinatura entre o Ministerio de Defensa e o Concello de Ferrol, algo que non se fixo.

Según Iván Rivas el Concello de Ferrol “non ten capacidade para asumir o estado ruinoso das instalacións e que están incluidas neste convenio e ten que pedir responsabilidades o Ministerio de Defensa.” El portavoz nacionalista también comentaba que o “Ministerio de Defensa ten que aboar o IVI e os impostos que esixen desta propiedade para a nosa cidade, porque o Ministerio de Defensa ocupa o 20% do solo do Concello de Ferrol.”

Acceso al Puerto exterior

Iván Rivas manifestaba su “sorpresa coa abstención do Concello de Ferrol no consello de administración nesta votación, teñen unha actitude pasiva.” El portavoz nacionalista recuerda la respuesta negativa a los rellenos que recibió la semana pasada por la Autoridad Portuaria, al escrito que presentó el BNG, junto con la Asociación dos Montes de Brión y de la Asociación Adega. “Isto é a morte da ensenada da Malata”, comentaba Iván Rivas.

También dudaba del representante del Concello de Ferrol en esta votación “non sabemos se foi en nome do Concello de Ferrol ou como o de unha organización política.” Iván Rivas pedía al Concello de Ferrol una explicación sobre su postura al acceso al Puerto exterior, mientras que la del BNG “é contraria o do acceso sur”.

Lea también

O BNG de Ferrol demanda no pleno, melloras nos comedores escolares

O Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentou, acompañados de familias do ceip Cruceiro de Canido, …

Un comentario

  1. Indignado también estoy yo tienendo que pagarle con mis impuestos a un señor que sólo se dedica a cobrar su dedicación exclusiva a cambio de ir una vez al mes a un pleno para levantar la mano y votar que NO a todo.