El portavoz del grupo municipal del BNG Iván Rivas comparecía en rueda de prensa este miércoles para hablar sobre la posible anulación del contrato de ACUAES. “Imos pedir no pleno de este mes a nulidade do convenio, que a corporación de Ferrol aprobe iniciando o expediente de regulación dese convenio pola falta de informes, tanto do custe da infraestructura como do gasto da explotación.”
En el día de ayer se anunció la adjudicación de la licitación para que Aquagest asuma los trabajos de mantenimiento de los interceptores generales del margen derecho de la ría de Ferrol. “Había tres empresas propostas. A adxudicación e de 379.424 euros e incluindo o IVE do 21%. O importe de licitación era de 514.823 euros incluido o IVE e o que nos queremos é que a empresa adxudicataria se lle vai a solicitar que xustifique esa rebaixa e o que nos parece máis relevante é que o alcalde anunciou días atrás que se ía impoñer unha taxa de saneamento equivalente a do Concello de Narón, que supoñería un custe da tarifa doméstica de seis euros ao mes”, comentaba Iván Rivas.
A Iván Rivas no le salen las cuentas “O informe que avala esa tasa, desenvolvido pola empresa Emafesa que contempla os custes eléctricos, a estación depuradora de bombeo e que contempla este gasto de mantemento dos colectores xerais, o que repercute neste custe 514.823 euros. Non comprendemos como Aquagest fixo ese cálculo. Parece obvio que a taxa non se asoma a realidade, esta taxa debe reconsiderarse e debe redefinise en función do custe real.”
A Rivas nunca le salen las cuentas, y tal y como marchan las cosas no creo que le salgan tampoco en el futuro… de ahí que solo sean 2!!