«Claro que dunha maneira ou outra apoiaremos ao goberno local» (Iván Rivas-BNG)

ivan-rivas-1-040615
«Claro que dunha maneira ou outra apoiaremos ao goberno local
» manifestó Iván Rivas portavoz del BNG en el concello ferrolano a preguntas de Galicia Ártabra sobre lo manifestado por el alcalde, Jorge Suárez, en relación a la posible integración de los nacionalistas en el gobierno local o contrar con apoyos puntuales.

«Desde logo o primeiro que nós desexamos é que a situación actual cambie porque soamente esta beneficiando ao Partido Popular.

O BNG apoiará ao goberno activamente en levar adiante proxectos estratéxicos como é a renuncia ao contrato eléctrico.

Estamos dispostos a falar de todo e respecto de calquera cuestión a pesar de diferenzas políticas importantes como o Plan Xeral, o convenio con Defensa, a reparación da depuradora,etc. Esas son cuestións que sepárannos do pacto, bo «¿do pacto…..?».
Dispostos pero desde logo o grupo de goberno ten que reconsiderar algunhas cousas importantes» señalaba Ivan Rivas.

«Nós sempre que exista un debate claro estamos dispostos a dialogar co grupo, pensando desde logo que nunca sumaremos 13, pero repito dispostos a falar de todo e con todos excepto co Partido Popular, os responsables da situación na que hoxe se atopa a cidade, basta ver temas como o saneamento, convenio de Defensa, a situación económica aplicada….».

Pero ¿ustedes van a ser los del «non porque non»? pregunto Galicia Ártabra «Non iso non ten lóxica, repito que estamos dispostos a dialogar», manifestó Ivan Rivas quien no ocultó que la última vez que habló con el alcalde sobre la situación del concello fue en los momentos de la ruptura del pacto.

Lea también

El Plan de Barrios de Ferrol ejecuta más de 10 actuaciones en Viladóniga-Vilasanche

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios, José Tomé, …

2 comentarios

  1. ¿Pero a alguien le extrañaba acaso? El BNG es la muleta del alcalde desde el mismo día de su toma de posesión. Fueron quienes lo colocaron ahí y por tanto, los máximos responsables de su gobierno indolente y de las desfeitas que ocurren en la ciudad.

  2. Iván debería hablar con todos, PP incluído y sacar temas importantes para la ciudad apartando las siglas. Que no haga como Pedro Sánchez, no no no no no