«Claro que dunha maneira ou outra apoiaremos ao goberno local» manifestó Iván Rivas portavoz del BNG en el concello ferrolano a preguntas de Galicia Ártabra sobre lo manifestado por el alcalde, Jorge Suárez, en relación a la posible integración de los nacionalistas en el gobierno local o contrar con apoyos puntuales.
«Desde logo o primeiro que nós desexamos é que a situación actual cambie porque soamente esta beneficiando ao Partido Popular.
O BNG apoiará ao goberno activamente en levar adiante proxectos estratéxicos como é a renuncia ao contrato eléctrico.
Estamos dispostos a falar de todo e respecto de calquera cuestión a pesar de diferenzas políticas importantes como o Plan Xeral, o convenio con Defensa, a reparación da depuradora,etc. Esas son cuestións que sepárannos do pacto, bo «¿do pacto…..?».
Dispostos pero desde logo o grupo de goberno ten que reconsiderar algunhas cousas importantes» señalaba Ivan Rivas.
«Nós sempre que exista un debate claro estamos dispostos a dialogar co grupo, pensando desde logo que nunca sumaremos 13, pero repito dispostos a falar de todo e con todos excepto co Partido Popular, os responsables da situación na que hoxe se atopa a cidade, basta ver temas como o saneamento, convenio de Defensa, a situación económica aplicada….».
Pero ¿ustedes van a ser los del «non porque non»? pregunto Galicia Ártabra «Non iso non ten lóxica, repito que estamos dispostos a dialogar», manifestó Ivan Rivas quien no ocultó que la última vez que habló con el alcalde sobre la situación del concello fue en los momentos de la ruptura del pacto.
¿Pero a alguien le extrañaba acaso? El BNG es la muleta del alcalde desde el mismo día de su toma de posesión. Fueron quienes lo colocaron ahí y por tanto, los máximos responsables de su gobierno indolente y de las desfeitas que ocurren en la ciudad.
Iván debería hablar con todos, PP incluído y sacar temas importantes para la ciudad apartando las siglas. Que no haga como Pedro Sánchez, no no no no no