La concejala de Bienestar Social, Beatriz Sestayo, señaló que se ha invertido alrededor de 300.000 euros en la concesión de ayudas de emergencia a vecinos de Ferrol, «o que reflicte o compromiso e o traballo decidido por dar resposta e frear a situación dura que se vive na cidade, con importantes taxas de desemprego e de desigualdade».
Así lo aseguró esta mañana la socialista en rueda de prensa, destacando que se han incrementado en 18.000 euros las partidas dedicadas a las emergencias sociales en la ciudad, «como consecuencia tamén da crueldade da Xunta de Galicia, posto que en torno ao 60% das emerxencias sociais son concedidas a persoas que están a sufrir atrasos no cobro da Risga, ou que non a reciben dado os extremos recortes e os criterios moi estritos que se están a impoñer».
Señalando que los recortes de la Xunta como «dramáticos», la socialista incidió en el «inexistente» compromiso social de la Administración autonómica y que «obriga a Ferrol a gastar inxentes cantidades económicas en ámbitos da súa competencia».
Ante esto, avanzó que solicitará una reunión con el concelleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, para reclamar una mejor coordinación.