El BNG celebró su acto central en Ferrol en la plaza del Inferniño

(Foto: Galicia Ártabra).
(Foto: Galicia Ártabra).

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, ha invitado hoy a Galicia a «pasar» del «menú a catro precocinado», en su opinión, desde «os platós de televisión de Madrid» y ha solicitado el voto para su partido.

Ana Pontón ha protagonizado a las ocho y cuarto de la tarde de este lunes el mitin central de los nacionalistas en Ferrol, celebrado en la plaza del Inferniño, donde ha estado acompañada por el cabeza de lista por A Coruña, Carlos Callón, y por dos centenares de asistentes entre los que se encontraban el alcalde de Fene, Juventino Trigo; el portavoz del BNG en Narón, Pablo Villamar;l el ex diputado Francisco Rodríguez; el ex alcalde Xaime Bello; la responsable comarcal Mercedes Tobío, y la edil nacionalista en el concello de Ferrol, Eva Espiñeira.

(Foto: Galicia Ártabra).
(Foto: Galicia Ártabra).

Abrió el acto, después de una interpretación musical a cargo de Xoan Padin y Lidia Piñeiro el portavoz el concello de Ferrol Ivan Rivas quien comenzó indicando que Abrió el acto, después de una interpretación musical a cargo deXoan Padin y Lidia Piñeiro el portavoz el concello de Ferrol Ivan Rivas quien comenzó indicando que «vou pedir un favor,esquecer as enquisa do gran hermano televisivo, os debates e a política publicitaria e por favor, pensar en vós nos vosos soños , porque son posibles. Algúns pensades que somos poucos para esta batalla , pode ser, pero non importa cantos somos hoxe porque mañá seremos multitude».
Lanzó fuertes críticas al PP, PSOE, EU y Podemos finalizando con «non imos a renunciar a nosa libertade e a nosa independencia»

(Foto: Galicia Ártabra).
(Foto: Galicia Ártabra).

Ana Pontón ha ahondado en que la campaña «constatou as portas giratorias entre as forzas que integran o bipartidismo a catro», algo que ha relacionado con las visitas de los diferentes líderes a Galicia, donde han defendido «o mesmo centralismo que podería estar a defender Aznar»

Por ello, ha incidido en que el voto al BNG «debe servir para conseguir solucionar as cuestións clave» de Galicia, de manera que las papeletas nacionalistas no van a ser «despensa de votos das forzas estatais» que reservan para ellos «o papel de espectadores».

«Galicia existe e ten dereito a romper con este modelo centralista, co espolio dos nosos recursos, co paro e coa emigración», ha zanjado.

UN SÓ REPRESENTE DO BNG PODE SER MÁIS DECISIVO QUE 23

Por su parte, Carlos Callón ha asegurado que «un só representante do BNG pode ser máis decisivo que 23», en referencia al número de diputados que fueron elegidos el pasado 20 de diciembre, los cuales, según él, «teñen que presionar o botón que lles manden».

En este sentido ha mencionado que un diputado nacionalista «non ten que pedir permiso para presentar calquera tipo de iniciativa en defensa de Galicia», mientras el resto, ha reiterado, «non pode facer nada que non autorice o seu xefe de grupo».

Además, aprovechando la cercanía de los astilleros de Navantia, Callón ha criticado «o doble discurso das fuerzas estatais», ya que, ha añadido, «non teñen reparo en votar no Parlamento galego unha cousa para chegar a Madrid e votar a contraria», algo que ha achacado a «ás órdes que reciben del Rajoy, Sánchez o Iglesias de turno».

«Van acceder a seguir baixando os salarios e as pensións e subindo os impostos regresivos como o IVE para satisfacer a voracidade de Bruxelas? Van recortar servizos públicos e dereitos sociais? O BNG non», ha afirmado, en relación a la UE, como conclusión

Lea también

O Campus Industrial de Ferrol acolle unha nova edición do Curso Carlos Gurméndez

A vicerreitora do Campus de Ferrol e Responsabilidade Social, Ana Ares Pernas; a presidenta do …