El Partido Socialista de Ferrol, representado por el secretario de organización, José Luis Cobelo; el responsable de política municipal, Enrique Barrera; la vicesecretaria general, Paloma Rodríguez, y el presidente de honor, Augusto Pena, expusieron esta mañana en rueda de prensa la postura de la Ejecutiva local en relación a la remunicipalización de servicios.
Así, desde el PSOE de Ferrol manifestaron abogar «pola firme vontade de avanzar na remunicipalización progresiva de servizos, pese a que a complicada situación económica que atravesa o Concello, a descapitalización de persoal que padeceu nos últimos anos, as limitacións impostas pola lei Montoro que limita a soberanía dos Concellos para contratar persoal e endebedarse, a complexidade derivada de integrar aos traballadores das concesionarias no organigrama municipal e as novas normativas en relación á maneira que deben prestarse estes servizos, aconsellan actuar de maneira prudente e graduada no tempo», explicaron.
Así, los socialistas consideran necesario contar con personal que garantice la correcta prestación de servicios y «ter a paciencia necesaria para non facer descarrilar o proceso de municipalización». Para ello, señalaron que proponen una hoja de ruta que pasa por crear una empresa municipal de servicios en la que puedan integrarse a lo largo del mandato los diferentes servicios.
«Para 2016 plantexamos empezar polo mantemento eléctrico. É parte do contrato eléctrico preparado polo anterior goberno local do PP, que é totalmente lesivo para os intereses municipais e que non está asinado. Este contrato ten tres apartados: compra de electricidade, aplicación de aforro enerxético e mantemento. Sería este último apartado o máis factible, cun total de 15 persoas, asumible polo Concello», argumentaron los socialistas en su apuesta por este servicio.
Con respecto al servicio de jardinería, los representantes del PSOE aseguraron ser partidarios de prorrogar un año más la concesión administrativa y proceder a su municipalización para el 2017, afectando así a 30 personas.
Con respecto a la gestión del agua, basándose en la premisa de que «é imposible chegar a un acordo e que é inevitable ir a xuízo contra a parte privada de Emafesa, por incumplimento do contrato», los socialistas incidieron que fue «moi grave» el cobro de la tasa de saneamiento sin prestar este servicio, derivándose posteriormente en la denominada crisis del agua. «Estamos convencidos que a auditoría vai proporcionar os datos necesarios para defender os intereses municipais ante a xustiza, nun proceso que, loxicamente, levará tempo e que amosará que a parte privada non cumpliu co servizo», instaron apostando por su ya declarada en otras ocasiones remunicipalización.
En cuanto a la recogida de basura, los socialistas consideraron «moi complicado» municipalizar el servicio para el 2016 ante razones como un personal amplio (150 personas) y los costosos recursos económicos a destinar ante material obsoleto, entre otros, considerando por ende que debe continuar prorrogándose provisionalmente y aplazar su «rescate» para 2017 o 2018.
Finalmente, los representantes del PSOE ferrolano recordaron el acuerdo con Ferrol en Común, consistente en la «remunicipalización progresiva de servizos externalizados no camiño de creación de empresas municipais de servizos e obras». «Se Ferrol en Común ten outra orde de prioridades debatirase e falarase, sempre en base á harmonía», finalizaron.
Ja, ja, ja. Muy bueno PSOE. Recuperar la gestión pública de la mayoría de los servicios públicos que privatizó el PSOE. Hay que tener …
QUE LO DIGAN ALTO Y CLARO: CRISIS DE GOBIERNO. No se entienden entre ellos, no tienen las mismas prioridades y así que pasen las Generales, romperán en dos.
Estoy completamente de acuerdo contigo Anacleto. Éstos andan riñendo todo el día, es lo único que hacen y no sé si serán capaces de aguantar los tres años y pico que les queda.