El portavoz del Partido Popular de Galicia, Miguel Tellado, aseguró esta mañana que el secretario del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, no acudió ayer a la Diputación de Lugo porque «non quixo dar a cara tras perpetuarse a moción de censura nesta institución provincial», decisión la cual el portavoz del PPdeG califica como «un dos episodios máis vergoñentos da política galega dos últimos anos».
Tellado afirmó así que esta actuación, llevada a cabo por el PSdeG y por el Bloque Nacionalista Gallego, tiene por objetivo arrebatar la presidencia al PP, «nada ten que ver coa xestión do goberno de Elena Candia desenvolvida nestes 100 días», añadió.
Según palabras de Tellado, «sorprende a postura do BNG que, mentres que antes non estaba disposto a gobernar a Deputación cun candidato imputado –refiriéndose al alcalde de Becerreá, Manuel Martínez-, agora si opta por formar parte dun goberno provincial no que vai ese mesmo deputado e, ademais, a alcaldesa de Viveiro, imputada e preprocesada», indicó incidiendo en que «queremos que se dean esas explicacións que PSOE e BNG non deron antes da moción. Estamos desexosos de coñecer as condicións que estes grupos acordaron co alcalde de Becerreá para que mudara o seu voto».
Con respeto al BNG, Tejado manifestó que «é evidente que da un novo paso político no camiño da súa desaparición e da súa irrelevancia. A súa participación na moción de censura da vergoña réstalle credibilidade absoluta, merma o seu discurso político e reduce o seu espazo electoral», sentenció.
El portavoz también se refirió al secretario general del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, afirmando que esta moción evidencia debilidad política, recordando que primero cedió ante Podemos en la ciudad de Lugo, obligando a renunciar a la alcaldía a Orozco, y luego volvió a ceder en la Diputación ante el BNG retirando a su candidato Manuel Martínez.
«O poder polo poder es el único que mueve la Besteiro, que pretende tapar así sus debilidades, por una parte a interna, plasmada en su defecto de liderazgo en el día a día de su partido, y por otra la derivada de su complicada situación procesal cómo imputado por prevaricación, tráfico de influencias, cohecho o delitos contra la ordenación del territorio, recordó Tellado acerca de los cargos que no se pueden considerar como menores.
Vídeo de la rueda de prensa: