El Gobierno local liderado por Jorge Suárez llevará al pleno de agosto dos normativas para regular los mecanismos de la publicidad institucional y la transparencia en la gestión del Concello, así como con la ordenanza municipal de animales y la inclusión de una cláusula social en los contratos públicos.
Con respecto al último punto, el primer edil de la ciudad manifestó tras la Xunta de Gobierno Local celebrada este lunes, día 3, que la inclusión de esta cláusula «ven amparada pola normativa europea e que a intención do Goberno local e aprobala no vindeiro pleno ordinario». Así, «inclúe a promoción do emprego entre persoas con especial dificultade, fomenta a igualdade entre xéneros, formula que non se poidan diminuír unilateralmente as condicións de traballo por debaixo dos convenios e o fomento da formación continua», puntualizó Suárez.
«Creemos que son medidas que poden fomentar a contratación de persoal en situación de precariedade, pode revitalizar as condicións de traballo, servir de freo a reforma laboral», manifestó el regidor.
Las otras dos normativas que serán debatidas como «imprescindibles», Suárez manifestó que «pasan por artellar os mecanismos precisos para regular a publicidade institucional e darlle maior transparencia a xestión pública. “Cómpre facer mais transparente o gastos públicos que se fan nos medios de comunicación, que consideramos necesaria pero que debera ter maior coñecemento previo por parte da cidadanía de cal é o cómputo global», advirtió el primer edil.
Plan Estatal Regeneración y Renovación Urbana 2013-2016
En otro orden de cosas, Jorge Suárez avanzó otro de los puntos aprobados por la Xunta del Gobierno Local de este lunes, en la que salieron adelante las memorias elaboradas por la Oficina de Rehabilitación de los ARIs (Área de Rehabilitación Integral) que corresponde a los barrios de A Magdalena-Ferrol Vello, A Graña y Esteiro Vello para el programa de Regeneración y Renovación urbanas del Plan Estatal 2013-2016.
«Será unha actuación moi importante en zonas moi necesitadas das que se poden beneficiar unas 150 vivendas e será un impulso que irá acompasado co vindeiro Plan Urban nunha acción moito mais global», expuso Suárez, quien anticipó que a partir de septiembre y octubre los particulares ya podrán acceder a las ayudas, con un financiamiento máximo de 11.000 euros.