La candidata socialista a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, se pronunció con respecto de convertir A Malata en el centro de ocio y deportivo de la ciudad, queriendo recuperar la Ensenada y defendiendo que «non sexa aniquilada polo tren ó porto exterior que terá que pasar polo trazado norte e non polo sur, e cun futuro reacondicionamento do peirao carboeiro, para que se converta en espazo para deportes náuticos e disfrute dos ciudadáns».
Un considerado «proxecto ambicioso» por parte de los socialista, representa la idea que el PSOE de Ferrol tiene pensado para el futuro de la ciudad, considerando que se apuesta por el empleo y la industria, que «son indispensables pero que se poidan compatibilizar coa creación dunha cidade agradable para vivir, que realmente se convirta nunha cidade do mar».
El objetivo final será que la zona desde el muelle carboeiro hasta A Malata y A Cabana sea el lugar en el que los ferrolanos puedan disfrutar del ocio, con carril bici, zonas para pasear, espacios para patinar, llevar mascotas y donde se pueda materializar «a idea dunha cidade para vivir e convivir, base fundamental dun Ferrol que poida atraer poboación e se asente como verdadeira capital da comarca», declaró la alcaldable.
En este proyecto a largo plazo que presentó la candidata socialista, se convertiría –en primer lugar- A Malata en elcentro deportivo de la ciudad, «en clara diferenza con proxectos sen sentido do PP que anuncia que malgastará o diñeiro de todos os ferroláns nunha piscina de seis millóns de euros en O Bertón», apuntó Sestayo. Se usarán las instalaciones del recinto ferial de FIMO para eventos deportivos, así como se realizará un Plan de Infraestructuras deportivas que recoja inversiones para mejorar el estado de las instalaciones deportivas.
En segundo lugar, el hipotético gobierno socialista reacondicionaría la zona de A Cabana para centralizar los deportes náuticos de la ciudad, «e se mellorará a praia, que actualmente está case abandonada», puntualizó la candidata. Con ello, se recuperaría el Dique de A Cabana para que sirva también de atractivo patrimonial y turístico de la ciudad.
El «terceiro pilar» de este proyecto a largo plazo sería la intención de gestionar el reacondicionamiento del muelle carboeiro para que se desplace y sirva como epicentro de deportes náuticos y de paseo y ocio de los ciudadanos. Además, se estudiaría la posibilidad de eliminar a largo plazo parte de este muelle, «de excesivas dimensións dentro da ría de Ferrol».
Ya en cuarto lugar, se haría por mejorar la zona de A Malata a fin de impulsar de las instalaciones de FIMO, «abandonadas pola mala e nefasta xestión do PP, de tal xeito que nun espazo tan privilexiado e de amplas dimensións non só se ubiquen actividades deportivas senón tamén zonas para empresas de base tecnolóxica, dentro do proxecto de creación de emprego liderado pola Axencia Local de Emprego e Industria», declaró Sestayo.
«Non pode ser que Ferrol, a cidade do mar, estea de costas ós deportes náuticos, haberá clube náutico e desterraremos aqueles usos que xa non sirven para a cidade e comezando unha nova época e unha nova era no futuro de Ferrol», concluyó la candidata socialista.