«Os traballos pendientes de execución en materia de saneamento rural foron e continuarán sendo unha das prioridades do equipo de Terra Galega no municipio de cara ós vindeiros catro anos», así lo anunció José Manuel Blanco, alcalde de Narón y candidato a la alcaldía, en las reuniones que mantuvo esta semana con los vecinos de Freixeiro y O Val.
O Val
Concretamente este jueves, día 13, en la reunión en O Val, Blanco anunció que existe un convenio pendiente de firmar entre la Xunta y el Concello para continuar ejecutando obras de saneamiento en la parroquia de la localidad, remarcando que es (será) uno de los puntos principales a tratar durante su mandato.
Blanco también repasó las principales inversiones realizadas en la parroquia, en las que se encuentran actuaciones de urbanización alumbrado, saneamiento y abastecimiento, y rebacheos en caminos de la zona. Entre las intervenciones pendientes de ejecutar, destacan el saniento en O Val, la ampliación del almacén del local social, entre otras consideradas «menores». «O noso compromiso de continuar colaborando coa Fundación Terra de Trasancos, unha entidade que desenvolve un traballo moi importante no municipio e tamén de potenciar a tracional festa da Pena Molexa, cada ano máis recoñecida dentro e fóra do municipio», dijo el alcalde y candidato a la alcaldía por Narón.
Freixeiro
El equipo de TEGA se desplazó también recientemente hasta el local social de la AVV Virxe de Fátima, donde estuvieron Blanco y Sánchez Fojo, además de las concejalas María del Carmen Espada, Natalia Hermida, y un integrante de la lista del partido, Daniel Rico. La ampliación delparque infantil del río Freixeiro y el adecentamiento de sus zonas verdes fueron algunas de las intervenciones realizadas en la zona. «Pero a máis destacable -según apuntó Blanco- foi arecente sinatura co Goberno central e a Xunta do convenio para a construción dos interceptores xerais da marxe dereita da ría, entre O Cadaval e Neda.
«A firma do acordo, despois de meses de desencontros, intensas negociacións e esixencias ás administracións para que se implicasen no financiamento de obras indispensables para os veciños de Narón, é un dos logros máis importantes deste mandato», dijo Blanco, quien añadió que «Terra Galega cofinanciará os traballos nunha mostra de total colaboración coas administracións estatal e autonómica que esperamos que sexa correspondida na mesma medida en beneficio de tódolos naroneses».
El equipo liderado por Blanco recordó las negociaciones iniciadas con el departamento de Costas para tratar de dinamizar la zona verde del paseo de Xuvia, entre la factoría de Megasa y el parque infantil, donde se prevé abrir un local de hostelería y una zona acotada para perros. «Na parroquia de Freixeiro TEGA aposta ademais pola adquisición do local anexo á propiedade da AVV para destinalo a fins da entidade, e tamén dun entrechán en Amenadás para darle usos públicos», dijeron el equipo de TEGA.