La concejala de Seguridad y Movilidad de Ferrol, Pamen Pieltain, informó que la ciudad departamental cuenta desde este fin de semana con tres desfibriladores que fueron cedidos gratuitamente por Proyecto+vida al ayuntamiento durante estas vacaciones de Semana Santa. “A Semana Santa de Ferrol conta xa con desfibriladores, aos que agora sumamos outros tres desas fixos que están na concatedral de San Xiao e na igrexa das Angustias e na capela da Orden Terceira de San Francisco”.

La Semana Santa de Ferrol es una semana cardioprotegida, con una protección real y efectiva, “debemos estar preparados con todos os recursos sanitarios precisos, debido á cantidade de xente que recibimos na que é semana máis importante de Ferrol”, afirmó la edil.


La concejala agradeció a Proyecto+vida esta cesión, que forma parte de un proyecto creado para fomentar la cardioprotección real y eficaz. Los primeros minutos de intervención son cruciales, ya que por cada minuto que pasa se reducen las posibilidades de salvar una vida. “As enfermidades cardiovasculares son un dos problemas de saúde máis importantes, por iso debemos traballar na prevención dos mesmos e dotarnos dos medios necesarios nas nosas instalacións municipais”, apuntó la edil.