El pleno del Ayuntamiento de Ferrol aprueba el anexo de subvenciones nominativas ´24

El importe total asciende a cerca de dos millones de euros y las concejalías que contabilizan las cuantías más elevadas son Deportes (780.000 euros), Política Social (562.800 euros), Fiestas y Cultura (165.700 euros), Educación (84.910 euros), Empleo (81.000 euros) e Igualdad (51.500 euros).

“Temos un gran tecido asociativo que realiza un importante traballo chegando onde moitas veces a administración non pode chegar e debemos ser responsables”, señaló la concejala de Hacienda, Susana Sanjurjo“Facemos un importante esforzo e seguiremos apoiándoos para que poidan desenvolver os seus proxectos e incluso algún máis”, añadió.

Sanjurjo reveló, además, que “é o primeiro ano que o anexo de subvencións nominativas se leva a pleno no mes de febreiro para que as entidades, canto antes, poidan dispor da súa partida”.

Además se aprobó tanto la declaración institucional del 8 de marzo como la concesión del XVI galardón del 8M a las jugadoras del Baxi de Ferrol. El acto institucional tendrá lugar el próximo día 7 a las 19:30 horas en el teatro Jofre.

Lea también

Reapertura de la biblioteca municipal de Ferrol

Este lunes 29 la biblioteca municipal de Ferrol ubicada en la plaza de España retomó …