El concejal de Participación Ciudadana, Javier Díaz, informó en la comisión del area del incremento de la participación ciudadana a través de las llamadas y de los correos electrónicos dirigidos a la administración local.
“A oficina de atención cidadá atendeu preto de 4.900 chamadas, das máis de 6.100 que recibiu o Concello de Ferrol”, apuntó, añadiendo que «Recadación, Urbanismo, os servizos sociais xunto con Estatística foron os departamentos que recibiron un maior número de chamadas»
Los vecinos demandaban información sobre tramitación administrativa de recibos como el IBI, solicitudes de licencias, empadronamento, ayudas a las familias en situación de vulnerabilidad o información para apuntarse a la bolsa de empleo.
En cuanto al buzón de sugerencias, se recibieron 14 cartas solicitando reuniones con el regidor y los ediles de Turismo, Participación, Hacienda.
El concejal de Participación señaló que “temos un Concello aberto aos veciños aos que lles facilitamos diversas canles de comunicación e participación para poder estar informados e para que nós, como goberno, escoitemos tamén as súas demandas e preocupación, e nesta liña seguiremos traballando”