Paula Prado asegura que la campaña electoral del PPdeG de cara al 23 de julio será en positivo y “propoñéndolle á xente unha España que sexa coma Galicia: con estabilidade, xestión e moito sentidiño”. Reivindicando que, al igual que en la campaña que le dió a su formación el triunfo en las elecciones municipales, el PP cuenta en esta ocasión con los mejores candidatos al Congreso y al Senado.
“Auténticos números 1 como Miguel Tellado, Francisco Conde, Ana Vázquez ou Ana Pastor, que, co resto de candidatos, vanse deixar a pel e darán todo de si mesmos desde Galicia para que chegue o cambio ao Goberno de España”, añadió la directora de campaña y número dos de los populares gallegos.
El presidente del PPdeG, Alfonso Rueda, se volverá a implicar día a día apoyando a los candidatos en las cuatro provincias y en los 313 ayuntamientos; Estará en las siete principales ciudades y villas, hablando de “como o proxecto popular vai traer un cambio a toda España”. Así mismo, participará en el acto central de campaña el próximo 9 de julio en la Plaza de Toros de Pontevedra, que estará encabezado por el presidente do PP nacional e candidato a la Presidencia del Gobierno, Alberto Núñez Feijóo.
Paula Prado contrapone el proyecto de la campaña del PPdeG a un PSdeG “totalmente desaparecido, aínda sen coñecer ao seu líder e rendendo honores a Sánchez ata o último minuto”. De hecho, considera que “se de alguén foron culpa os agravios do Goberno central á nosa Comunidade foi dos socialistas galegos, que en ningún momento lle reclamaron ao seu amado líder que deixara de desprezar a Galicia”.
Así mismo, la secretaria general de los populares gallegos afea al BNG que esté, según declara “inventando debates sen candidatos para tapar e intentar xustificar o seu apoio ao Goberno central durante cinco longos anos a cambio de nada”. Ironizando en este sentido en que los nacionalistas “nin sequera foron enganados por Sánchez, senón por Adriana Lastra”.
( Audio Paula Prado)
Paula Prado concluye que “é o momento de que Alberto Núñez Feijóo se converta no presidente de España, de que o Partido Popular reciba un apoio masivo dos galegos e das galegas, de mudar o sectarismo de Sánchez por un proxecto que acolla o sentir da cidadanía, de deixar de aliarse co independentismo para aliarse con toda a cidadanía e de que Galicia volva contar para o Goberno central”.