“Contrahistorias de Galicia”, de la editorial ferrolana Embora, gana el Premio Follas Novas

El libro “Contrahistorias de Galicia”, editado por Edicións Embora, de Ferrol, ha sido galardonado este sábado, 15 de mayo, con el Premio Follas Novas en la categoría de libro ilustrado, una publicación escrita por el mindoniense Antonio Reigosa y cuyas ilustraciones son obra de Rita Gutiérrez Rivera (Ferrol-1990).

La entrega de premios se ha realizado de manera presencial en Santiago, concretamente en el Teatro Principal de la capital de Galicia.

El libro publicado por la editorial ferrolana se ha impuesto sobre “A lavandeira de San Simón”, de Edicions Xerais y cuyos autores son Eva Mejuto y Bea Gregores y “Extra!” de la editorial Kalandraka de Paco Nogueiras y Marc Taeger.

Dichos premios están organizados por la Asociación de Editoras Galegas, la Asociación de Escritoras-es en Lingua Galega y la Federación de Librarías de Galicia.

Ediciones Embora, una editorial con sede en Ferrol ha recibido el pasado día 23 de abril el premio «ártabro a la Cultura», de Galicia Ártabra por su intensa labor en el campo editorial.

 

 

Lea también

Valdoviño acolle o taller “Artes Galegas 2024: Asorey, un escultor monumental”

O Concello de Valdoviño celebra este sábado 27 de abril o obradoiro «Artes Galegas 2024: …