CCD-Centristas de Ortigueira presentó su candidatura a las municipales

La candidatura de CCD-Centristas de Ortigueira, tuvo el pasado sábado su puesta de largo en el Teatro da Beneficencia ortegano. Al acto asistieron también el Secretario Xeral en Galicia de CCD-Centristas, José Luis Méndez, así como el candidato en Ferrol Jorge Álvarez.

Hizo la introducción del mismo, y la presentación de los miembros de la lista electoral, el miembro de la ejecutiva local Maikol García.
En la intervención de los candidatos, y concejales, Manuel Novo y Ana Fojón, hicieron mención a su etapa como concejales de gobierno de la legislatura que termina en el que la abstención en una votación que tenía dos informes de intervención y secretaria en contra motivó su salida del equipo de gobierno municipal. Añadió Manuel Novo que “outra opción sería seguir cobrando como concelleiros e mirar pra outro lado, algo ao que nos negamos”

El turno de la candidata a la alcaldía, Isabel Rego, estuvo marcado por un discurso en el que destacó el hecho de que “en Ortigueira coñecémonos todos, e por iso sabedes que esta lista é de xente traballadora e que saben de primeira man os problemas que teñe Ortigueira”.

Además, agradeció la gran acogida recordando que “hai trinta anos cando, neste mismo escenario faciamos obras de teatro os rapaces e rapazas do pobo, sentíamos a calor da xente de Ortigueira, e agora seguimos sentindo esa calor e mais ese apoio”
Hizo también mención a la legislatura que termina, de la que indicó que resultó ser simplemente “un cambio de cor, mais non do xeito de facer as cousas, ó final vimos que foi un quítate tú pra poñerme eu, sen importar a xente e os veciños do Concello de Ortigueira”.
La candidata en relación al símbolo del partido, una manzana, indicó que “hai algo máis saudable que unha mazá?” y remarcó que “somos persoas libres que non temos débedas con ninguén e que temos o mellor expediente, xa que aportamos humildade, traballo e sentido común”

Finalizó exponiendo cuestiones programáticas en donde indicó que “Ortigueira necesita dos outros concellos pra desenvolver un Plan Estratéxico Comarcal, un pacto supramunicipal pra fixar poboación e é prioritario tamén o Plan Xeral de Ordenación «Municipal».

Lea también

Arrancan en As Pontes las segundas Jornadas en Gestión Forestal Sostenible

La parte teórica se impartirá en el local de la asociación de empresarios SEARA, en …