Jorge Suárez tras el consejo de Emafesa: “Defendimos os intereses do Concello e dos veciños”

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez hablaba a su salida de la junta de accionistas y consejo de administración de Emafesa que tuvo lugar en la mañana del jueves.

Nos pola parte pública defendimos os intereses do Concello e os intereses dos veciños”, afirmaba Jorge Suárez, reconociendo que “dende abril hai unha depuración na que a parte privada e a parte pública están dacordo e a partir de ahí hai que buscar unha financiación.”

En el tema de la financiación de la depuración “sexa vía tasa ou por recursos directos, estamos dacordo que hai que facerse canto antes” mientras que otra cosa será “dilucidar o que aconteceu entre 2014 e abril de 2017”, tal y como había afirmado ayer a preguntas de los medios de comunicación.

El alcalde de Ferrol afirmaba que “non renunciamos a ningunha acción administrativa ou incluso xudicial para tratar de salvar o interese público municipal e seguir unha folla de ruta para defender os intereses públicos, como sempre fixemos.”

Propuesta de disolución de Emafesa

El alcalde de Ferrol reconocía que “a parte privada propoñía a disolución da empresa” pero desde el Concello de Ferrol “entendemos que non existe tal causa para a disolución” porque “o balance non está auditado oficialmente e porque temos unha auditoría propia que pon en dúbida os gastos acometidos pola empresa”, como también la aprobación en junta de gobierno “dun grupo de traballo que avaliaría as contas xustificativas”, la cual valoró la del mes de abril “que foi devolta por defectos tanto formais como de fondo”, por lo que “votamos en contra, porque non existe esa causa de disolución.

A parte privada iniciará as accións que considere oportunas, pero nos nos opoñeremos con toda a firmeza para non abonar o que non corresponda e estaremos dispostos a chegar a última instancia e demostrar que actuamos de boa fe, en interese do Concello de Ferrol», sentenciaba Jorge Suárez.

Lea también

Ferreiro e Rey Varela valoran a desmontaxe das líneas de alta tensión entre Narón e Ferrol

UFD, a distribuidora eléctrica de Naturgy, está a finalizar o desmonte das dúas liñas de …

Un comentario

  1. Menudo legado va a dejar el Sr. Suárez en Emafesa. Y ya veremos si no tiene consecuencias para él en vía judicial, porque parece bastante claro que la empresa va a quebrar y él es el presidente, que no se olvide.